annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Optie internet-boost

Topic gestart op: 23-03-21 13h06

Antwoorden: 2 antwoorden

Maartenmeulemee
Ervaren verkenner

Optie internet-boost

Beste Tribe-members

In augustus heb ik mijn optie internet-boost telefonisch laten uitschakelen. In november merkte ik op dat ik ondanks de uitschakeling nog steeds hiervoor betaalde. Ik belde opnieuw naar Orange en ze gingen dit oplossen. 2 maanden later zie ik dat ik nogmaals voor de boost heb betaald. Ik belde opnieuw naar Orange hiervoor. Toen ik mijn factuur deze morgen kreeg zag ik de voorbije maanden weeral de optie internet-boost verschijnen. Dus ik belde nogmaals. Ik heb van de eerste keren mijn geld teruggekregen maar ik heb nu al 4x gebeld om deze optie niet meer op mijn factuur te zetten omdat deze gewoon niet geactiveerd staat. Ik vind dit niet normaal en als ik de medewerkers vraag hoe dat mogelijk is ontwijken ze mijn vraag compleet. Het is alvast afwachten naar mijn volgende factuur. Iemand die hierover iets meer weet? 

Alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@Maartenmeulemee  goedemorgen,

dit is helemaal niet fijn om te lezen, weet wel dat er qua

facturatie een maand overheen kan gaan om dit op orde te krijgen,  maar dit is te lang.

Ga hier even naartoe en doe een berichtje met je gegevens en vraag ook om de rest terug te storten.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Niki1991
Veteraan verkenner

Indien je Facebook Messenger of Twitter hebt adviseer ik jou om Orange via deze weg te contacteren. Uit eigen ondervinding weet ik dat het probleem eerder opgelost zal zijn dan via telefonisch contact met de klantendienst.

 

Succes!

Leden met de meeste pluimen