annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vaste lijn

Topic gestart op: 29-03-20 12h07

Antwoorden: 4 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Vaste lijn

OPGELOST

Hoi

Ik vroeg mij af waar ik het gebruik van mijn vaste lijn kan raadplegen? Op mijn factuur en in de klantenzone kan ik niets vinden. 

Groetjes

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  je hebt geen verbruik om na te kijken van je vaste lijn. Op je eind factuur zie je wel een gedetailleerd overzicht van je verbruik van je vaste lijn. In je klantenzone kan je deze zeker opvragen - factuur en dan kan je kiezen voor gedetailleerde factuur. Heb eens even in mijn archief gekeken toen ik de vaste lijn nog had maar niks gevonden , gebruikte die niet heel vaak dus. Maar allersinds zou je die moeten hebben in je klantenzone. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  je hebt geen verbruik om na te kijken van je vaste lijn. Op je eind factuur zie je wel een gedetailleerd overzicht van je verbruik van je vaste lijn. In je klantenzone kan je deze zeker opvragen - factuur en dan kan je kiezen voor gedetailleerde factuur. Heb eens even in mijn archief gekeken toen ik de vaste lijn nog had maar niks gevonden , gebruikte die niet heel vaak dus. Maar allersinds zou je die moeten hebben in je klantenzone. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Dank je wel.

Josette
Wijze
Wijze

Hoi Joery,

je mag dit dan als oplossing goedkeuren als je wil? 

Fijne avond.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

In orde Josette. Ik was even aan het zoeken, maar had niet goed gekeken. 😉

Voor u ook een fijne avond.

Leden met de meeste pluimen