Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-03-20 12h07
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi
Ik vroeg mij af waar ik het gebruik van mijn vaste lijn kan raadplegen? Op mijn factuur en in de klantenzone kan ik niets vinden.
Groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous je hebt geen verbruik om na te kijken van je vaste lijn. Op je eind factuur zie je wel een gedetailleerd overzicht van je verbruik van je vaste lijn. In je klantenzone kan je deze zeker opvragen - factuur en dan kan je kiezen voor gedetailleerde factuur. Heb eens even in mijn archief gekeken toen ik de vaste lijn nog had maar niks gevonden , gebruikte die niet heel vaak dus. Maar allersinds zou je die moeten hebben in je klantenzone.
@Anonymous je hebt geen verbruik om na te kijken van je vaste lijn. Op je eind factuur zie je wel een gedetailleerd overzicht van je verbruik van je vaste lijn. In je klantenzone kan je deze zeker opvragen - factuur en dan kan je kiezen voor gedetailleerde factuur. Heb eens even in mijn archief gekeken toen ik de vaste lijn nog had maar niks gevonden , gebruikte die niet heel vaak dus. Maar allersinds zou je die moeten hebben in je klantenzone.
Dank je wel.
Hoi Joery,
je mag dit dan als oplossing goedkeuren als je wil?
Fijne avond.
In orde Josette. Ik was even aan het zoeken, maar had niet goed gekeken. 😉
Voor u ook een fijne avond.