Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-21 07h33
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sedert enkele maanden hebben we bij het aanzetten van de samsung smart tv geen verbinding . Ook niet na vernieuwen van kabels , switch en resetten modem , tv teruggezet naar fabrieksinstellingen . Geen problemen met alle andere apparaten die op die switch zijn aangesloten . Technieker van samsung zegt dat tv in orde is , maar dat het aan de router ligt . Iemand hier ervaring mee ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost , was een wifiversterker die niet op dynamisch stond .
Opgelost , was een wifiversterker die niet op dynamisch stond .
Gelukkig heb je het dan gevonden @GeWa
Thanks for the feedback
Bel anders naar Orange dan kunnen ze u het beter uitleggen dan krijgt u beter uitleg en veel sneller alleen is het soms druk maar beetje geduld dan helpen ze u verder.
@GeWa Je kunt proberen de DNS server in de modem even veranderen
Inloggen op 192.168.0.1
password ingeven - indien je het niet veranderd hebt staat het op het etiket onderaan de modem
lokaal netwerk
geavanceerde configuratie
DNS instellingen
neem primair 1.1.1.1 en secundair 1.0.0.1
Toepassen (opslaan)
Dan klikken Modem - herstarten - je modem herstarten