Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-21 07h33
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sedert enkele maanden hebben we bij het aanzetten van de samsung smart tv geen verbinding . Ook niet na vernieuwen van kabels , switch en resetten modem , tv teruggezet naar fabrieksinstellingen . Geen problemen met alle andere apparaten die op die switch zijn aangesloten . Technieker van samsung zegt dat tv in orde is , maar dat het aan de router ligt . Iemand hier ervaring mee ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost , was een wifiversterker die niet op dynamisch stond .
Dat heeft de samsung technieker gedaan en dat werkte .
Geprobeerd , maar helpt niet . Meestal krijgen wij verbinding als we de switch af en aan leggen . Maar zodra we de tv afzetten en een beetje later weer aanzetten is de verbinding terug weg .