annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik live stream voetbalmatch: hoeveel?

Topic gestart op: 27-03-18 09h54

Antwoorden: 6 antwoorden

Tom1974
Aspirant verkenner

Verbruik live stream voetbalmatch: hoeveel?

OPGELOST

Hoeveel GB verbruik ik als ik met mijn gsm een voetbal match volg via de live stream?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Bart_
Ervaren verkenner

Dat zal er aan liggen in welke kwaliteit er uitgezonden wordt. En ervan uitgaand dat het precies 2x45 minuten zijn... tenzij je de rustperiode ook streamt en eventueel achteraf de commentaren...

Ik vermoed dat je ongeveer tussen de 2 en 2,5 Gb zal nodig hebben voor de volledige match, inclusief de rust.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Bart_
Ervaren verkenner

Dat zal er aan liggen in welke kwaliteit er uitgezonden wordt. En ervan uitgaand dat het precies 2x45 minuten zijn... tenzij je de rustperiode ook streamt en eventueel achteraf de commentaren...

Ik vermoed dat je ongeveer tussen de 2 en 2,5 Gb zal nodig hebben voor de volledige match, inclusief de rust.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Bart, waar stream jij die voetbal want ik heb me hier nu ook ingeschreven en dus moet ik het nu ook missen. Ik hoop dat men bij Orange een email adres heeft anders moet ik dat ook nog eens missen. Ik wacht nu enkel tot ze mij contacteren voor de installatie.

0 pluimen
Bart_
Ervaren verkenner


@a148146schreef:

Bart, waar stream jij die voetbal want ik heb me hier nu ook ingeschreven en dus moet ik het nu ook missen. Ik hoop dat men bij Orange een email adres heeft anders moet ik dat ook nog eens missen. Ik wacht nu enkel tot ze mij contacteren voor de installatie.


Ik vrees er voor... bij Orange geen mailadres zoals bij Telenet, maar je kan na overschakeling naar Orange nog 18 maanden het mailadres vn Telenet gebruiken.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Natuurlijk staat Orange nu nog in zijn kinderschoenen wat betrefd digitale TV via de kabel en een nieuw mogelijk project in het verschiet. Dus je weet nooit wat er binnen 1 of anderhalf jaar gebeurd ik denk dat ik van één ding zeker ben en dit is dat ze veel verder zullen staan dan  Belgacom of Proximus ooit gestaan heeft gewoon omdat die firma nooit gedraaid heeft, lees maar naar de klachten van klanten op hun forum.

Leden met de meeste pluimen