annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verhuis naar nieuwbouw woning

Topic gestart op: 21-11-23 18h27

Antwoorden: 2 antwoorden

jowantje
Ervaren verkenner

Verhuis naar nieuwbouw woning

OPGELOST

Mijn buren zijn door mij klant geworden van Orange. Op 1 december verhuizen die mensen naar een nieuwbouw huis ietsje verder in de straat. Alle bekabeling zowel binnenshuis als de coax fp14 ligt op de straatkant klaar tot aan de aftakkingsdoos van Telenet. Wie moet nu de aansluiting van de buitenkabel aan het aftakpunt op de gevel maken, Orange of de eigenaar van de leidingen en aftakpunten Telenet.

Volgens de verkoper van de Telenet winkel moet ik de aanvraag doen bij Orange, wat ik ten zeerste betwijfel.

Alvast bedankt voor het antwoord dat ik dan ga doorspelen aan mijn buren (mensen zijn wegens hoge leeftijd niet op de hoogte, vandaar mijn tussenkomst).

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@jowantje een goedemorgen, fijn dat je die mensen helpen wil.

Ga hier eens lezen als je wil?

Klik op de blauwe hier.

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

Je moet bij Orange zijn, @jowantje 

Sinds 08/2020 mag en kan orange de eerste aansluiting doen - zie Sinds begin augustus kan de technieker je aansluit... - Tribe (orange.be)

 

Josette
Wijze
Wijze

@jowantje een goedemorgen, fijn dat je die mensen helpen wil.

Ga hier eens lezen als je wil?

Klik op de blauwe hier.

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen