Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-01-20 22h06
Antwoorden: 15 antwoorden
Vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met het volgende:
Aanvraag verhuis online gedaan, maar dagen nadien niks gehoord van Orange. Ik besef dat het moeilijker is tussen de feestdagen, maar pakt niet weg om toch op tijd iets van communicatie te ontvangen.
Vandaag gebeld en er werd dan alles via administratief aangepast, verder zou de aanvraag voor een afspraak niet lukken vanwege connectie problemen met 'iets' en wou de telefonist weten wie de vorige eigenaar was en bij welke provider die was (Telenet). Vond ik nogal raar, maar gaf het toch door. Nu moet ik wachten op een telefoontje weer van hen.
Na het telefoontje vertelde mijn vrouw dat de vorige eigenaar zei dat het moeilijk was om iets anders dan Telenet te krijgen op ons nieuw adres. Werken deze niet op hetzelfde kabelnetwerk of kan er iets anders het probleem zijn?
Alvast bedankt voor uw info!