annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verplicht veranderen voor mijn werk

Topic gestart op: 23-06-24 22h02

Antwoorden: 3 antwoorden

Kitten666
Aspirant verkenner

Verplicht veranderen voor mijn werk

Beste,

Ik heb al dagen problemen met mijn vaste lijn. Die heeft al regelmatig storingen.

Het probleem is dat ik die vaste lijn nodig heb voor mijn werk.

Nu moet ik en nog een collega die bij Orange zijn van provider veranderen, willen we onze baan kunnen behouden.

Orange is gewoon te onstabiek voor wat ik doe.

Daarom zou ik graag willen weten wat ik nu best kan doen.

Ik zit al een heel weekend met problemen en het feit dat het regelmatig voorvalt en het lang duurt voor het opgelost is, dat mijn overste besloten heeft het contract met consultenten bij Orange te verbreken.

Ik ben van plan om over te schakelen, maar wil weten of er nog mensen met dit soort ervaring zitten.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kitten666 

Wanneer het vaststaat dat uw chefs besloten hebben om medewerkers die een vaste lijn van Orange hebben te ontslaan en jij wil graag je job behouden kun je maar één ding doen:

Verander zo snel mogelijk van provider voor uw vaste telefonie.

Al de rest is dan praat voor de vaak. Je gaat er uzelf onnodig mee belasten want, wat je ook doet, uw chefs zullen er zich niets van aantrekken. Verander je, OK, dan kan je blijven. verander je niet, dan is het goodbye, auf nimmer wiedersehen.

Zo simpel is het.  Je kan natuurlijk gaan proberen te procederen en via gerechtelijke weg uw chefs te ondermijnen, maar wie gaat er op den duur winnen denk je? Is dat dan echt het behouden van Orange voor uw vaste lijn waard?

Enkel jij kent daarop het antwoord. Ervaringen van anderen zijn voor u niet van toepassing in dit geval.

Ik wens u veel succes en een goede afloop, wat je ook beslist. 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Kitten666 

Heb een vaste lijn gehad bij Orange en nooit een probleem ondervonden. Ook mijn schoonouders hebben een vaste en die hebben ook geen enkel probleem. 

Welke problemen ervaar je dan precies ? Want daar zeg je niet heel veel over.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Kitten666 goedemorgen,

als jouw oversten beslissen om het contract met Orange te verbreken

zullen hun dat voor jou moeten oplossen hoor. 

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen