annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vertraagd internet door streamen?

Topic gestart op: 07-03-20 18h25

Antwoorden: 5 antwoorden

Laucalle
Gewaardeerd verkenner

Vertraagd internet door streamen?

OPGELOST

We kijken veel netflix en streamen redelijk veel. Kan dit onze internetsnelheid vertragen? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Laucalle  moest je nu enkel streamen dus enkel netflix kijken dan vertraagd het niet. Maar meestal gebeurt er meer dan dat want er zijn er misschien ook bij die nog surfen en hoe meer online zijn des te trager het kan gaan. Het probleem kan hem ook zitten dat je via wifi streamt en dat is meestal vertragend. Wij streamen ook veel thuis maar alles is bekabeld kwa tv dan want op pc of tablet en gsm is wifi. Maar het kan ook gewoon een probleem met Netflix zelf zijn dat er daar een vertraging in zit bij hun op de server.

Probeer maar eens na te gaan als er niemand op het internet zit en je kijkt dan Netflix of het net zo traag is. En zijn er nog andere diensten waar je problemen mee ondervindt ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Laucalle  moest je nu enkel streamen dus enkel netflix kijken dan vertraagd het niet. Maar meestal gebeurt er meer dan dat want er zijn er misschien ook bij die nog surfen en hoe meer online zijn des te trager het kan gaan. Het probleem kan hem ook zitten dat je via wifi streamt en dat is meestal vertragend. Wij streamen ook veel thuis maar alles is bekabeld kwa tv dan want op pc of tablet en gsm is wifi. Maar het kan ook gewoon een probleem met Netflix zelf zijn dat er daar een vertraging in zit bij hun op de server.

Probeer maar eens na te gaan als er niemand op het internet zit en je kijkt dan Netflix of het net zo traag is. En zijn er nog andere diensten waar je problemen mee ondervindt ?

Tomorrow is another day

Laucalle
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 super! Bedankt! Ikzelf heb hier nog geen problemen door ondervonden maar heb het al gehoord bij anderen. Ik vroeg me gewoon af of dit bij Orange ook kon gebeuren. Nu kan ik het in het oog houden. Bedankt voor de tips!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Laucalle  schreef:

@patrick2 super! Bedankt! Ikzelf heb hier nog geen problemen door ondervonden maar heb het al gehoord bij anderen. Ik vroeg me gewoon af of dit bij Orange ook kon gebeuren. Nu kan ik het in het oog houden. Bedankt voor de tips!

Ik denk dat ik weet waar je op doelt, maar daar heb je bij een kabelaansluiting eigenlijk heel zelden last van. het zijn de koperabonnees van de concurrentie PX die daar (zelfs veel) last van hebben. Daar is 't dikwijls OF surfen OF TV kijken, de twee samen gaat niet of toch heel traag

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Laucalle  dat is bij elke provider zo he dat er vertragingen zijn als men op wifi werkt. Ik heb dan wel een heel goed wifi netwerk maar gegarandeerd als ik met tien op wifi zou zitten ja dan vraag ik erom natuurlijk. En ook rekening houdend met mijn geburen want ook dat kan een belangrijke rol spelen.Beste zou zijn met de kabel maar ja die mogelijkheid moet er zijn voor iedereen maar dat is er niet altijd.

Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen