annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen wifi in mijn slaapkamer

Topic gestart op: 05-02-20 15h40

Antwoorden: 6 antwoorden

nagia
Rekruut scout

Geen wifi in mijn slaapkamer

Ik heb geen internet in mijn slaapkamer. Hoe kan ik dat probleem oplossen?

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb geen internet in mijn slaapkamer. Hoe kan ik dat probleem oplossen?

Ugh @nagja,

Neem zeker een kijkje op dit post. daar vind je tips&tricks om je wifiverbinding te verbeteren.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Saraaa
Aspirant verkenner

Een wifiversterker kan daar wel bij helpen had datzelfde probleem en is daarmee opgelost . 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@nagia  schreef:

Ik heb geen internet in mijn slaapkamer. Hoe kan ik dat probleem oplossen?


De beste manier is een UTP kabel trekken van de router tot in de slaapkamer en daar een A(cces)P(point) plaatsen.

Als dat niet kan, met een set goede WiFi powerlines werken. De Master via UTP verbinden met de router en vervolgens inpluggen in een dedicated stopcontact (dus geen verdeeldozen of dominostekkers). Vervolgens de Slave (die dus WiFi aan boord heeft) in de slaapkamer eveneens in een dedicated stopcontact pluggen. Bij voorkeur zitten beide stopcontacten in de zekeringskast op dezelfde zekering.

Wat die dedicated stopcontacten betreft: geen nood, de huidige goede powerlines hebben doorvoerstopcontacten, dus je kan dat stopcontact ook nog blijven gebruiken voor iets anders, maar de powerline moet er als eerste ingeplugd worden.

Moest je daar nog verder vragen over hebben, laat maar weten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Abdelkarim
Gewaardeerd verkenner

Soms is de wifi ik zou orange bellen en ze helpen jou is vaker bij mij gebeurt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen