annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraag over internetinstallatie

Topic gestart op: 17-02-25 13h48

Antwoorden: 4 antwoorden

scorpmv
Ervaren verkenner

Vraag over internetinstallatie

OPGELOST

Hallo,

Ik heb een aanvraag gedaan voor een internetinstallatie bij Orange. De installatie staat gepland voor deze week. Ik woon in een nieuwbouw, en de verhuurder heeft mij geïnformeerd dat ik internet kan aanvragen via Telenet of Orange. De bekabeling in de straat is vorige week aangelegd, en nu staat er een grijze bak bij de ingang van het gebouw. In de studio zijn de kabels aanwezig, zoals te zien is op de foto's die ik bijvoeg.

Komt de installatie in orde?

Alvast bedankt!

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Henk
Gewaardeerd verkenner

Alles komt inorde. Woon zelf in een niewbouw appartement, ze gaan eerst de aansluiting doen buiten en dan alles monteren en installeren binnen, wel vragen of ze de overbodige kabels wegwerken.

En alles laten testen qua verbinding en bereikbaarheid van wifi in het appartement. En de wificode of websleutel goed noteren want soms staat het langs achter op het bakje en kan je het niet meer zien.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Henk
Gewaardeerd verkenner

Alles komt inorde. Woon zelf in een niewbouw appartement, ze gaan eerst de aansluiting doen buiten en dan alles monteren en installeren binnen, wel vragen of ze de overbodige kabels wegwerken.

En alles laten testen qua verbinding en bereikbaarheid van wifi in het appartement. En de wificode of websleutel goed noteren want soms staat het langs achter op het bakje en kan je het niet meer zien.

scorpmv
Ervaren verkenner

Ik heb de bestelling bij Orange geannuleerd omdat zij de installatie zonder reden hebben geannuleerd, terwijl ik alle informatie al had verstrekt (vorige week). Voor een nieuwe afspraak moest ik nog eens twee weken wachten. Maar goed, toch bedankt.

0 pluimen
Henk
Gewaardeerd verkenner

Heb hetzelfde meegemaakt vroeger bij Telenet. 2 afspraken geannuleerd en meerdere malen moeten bellen. Uiteindelijk kun je niet anders dan wachten want zonder internet kun je niet meer de dag van vandaag. 

Evelyn3
Gewaardeerd verkenner

Van mij hetzelfde...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen