Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-02-25 13h48
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik heb een aanvraag gedaan voor een internetinstallatie bij Orange. De installatie staat gepland voor deze week. Ik woon in een nieuwbouw, en de verhuurder heeft mij geïnformeerd dat ik internet kan aanvragen via Telenet of Orange. De bekabeling in de straat is vorige week aangelegd, en nu staat er een grijze bak bij de ingang van het gebouw. In de studio zijn de kabels aanwezig, zoals te zien is op de foto's die ik bijvoeg.
Komt de installatie in orde?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Alles komt inorde. Woon zelf in een niewbouw appartement, ze gaan eerst de aansluiting doen buiten en dan alles monteren en installeren binnen, wel vragen of ze de overbodige kabels wegwerken.
En alles laten testen qua verbinding en bereikbaarheid van wifi in het appartement. En de wificode of websleutel goed noteren want soms staat het langs achter op het bakje en kan je het niet meer zien.
Alles komt inorde. Woon zelf in een niewbouw appartement, ze gaan eerst de aansluiting doen buiten en dan alles monteren en installeren binnen, wel vragen of ze de overbodige kabels wegwerken.
En alles laten testen qua verbinding en bereikbaarheid van wifi in het appartement. En de wificode of websleutel goed noteren want soms staat het langs achter op het bakje en kan je het niet meer zien.
Ik heb de bestelling bij Orange geannuleerd omdat zij de installatie zonder reden hebben geannuleerd, terwijl ik alle informatie al had verstrekt (vorige week). Voor een nieuwe afspraak moest ik nog eens twee weken wachten. Maar goed, toch bedankt.
Heb hetzelfde meegemaakt vroeger bij Telenet. 2 afspraken geannuleerd en meerdere malen moeten bellen. Uiteindelijk kun je niet anders dan wachten want zonder internet kun je niet meer de dag van vandaag.
Van mij hetzelfde...