annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar vind ik de gedetailleerde factuur van mijn vaste lijn?

Topic gestart op: 02-02-19 12h03

Antwoorden: 14 antwoorden

Jorik
Gewaardeerd verkenner

Waar vind ik de gedetailleerde factuur van mijn vaste lijn?

OPGELOST

Hallo Tribe,

Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".

Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.

Groetjes

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo Tribe,

Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".

Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.

Groetjes

Ugh  @Jorik,

 

Je gedetailleerde factuur van je vaste lijn vind je op je klantenzone:

 

Tabblad " Mijn Facturen" → Download → Mijn factuuranalyse

 

 

Klik op fixed phone details

Opgelet !

Je factuur voor je vaste telefoon begint op de eerste dag en eindigt op de laatste dag van de maand. Het totale bedrag verschijnt op de volgende factuur.

Met andere woorden je Orange factuur bevat oproepen van de maand die geëindigd is VOOR de start van de facturatieperiode van die factuur

 

 

 

 

Vrij ben je in je dromen

  🏹 Totems Groet 🏹

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@Jorik  Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo Tribe,

Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".

Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.

Groetjes

Ugh  @Jorik,

 

Je gedetailleerde factuur van je vaste lijn vind je op je klantenzone:

 

Tabblad " Mijn Facturen" → Download → Mijn factuuranalyse

 

 

Klik op fixed phone details

Opgelet !

Je factuur voor je vaste telefoon begint op de eerste dag en eindigt op de laatste dag van de maand. Het totale bedrag verschijnt op de volgende factuur.

Met andere woorden je Orange factuur bevat oproepen van de maand die geëindigd is VOOR de start van de facturatieperiode van die factuur

 

 

 

 

Vrij ben je in je dromen

  🏹 Totems Groet 🏹

Jorik
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de toelichting, maar ik krijg momenteel volgende foutmelding (zowel op mijn huidige factuurperiode, als de vorige facturen):

Temporarily Unavailable
The website that you're trying to reach is having technical difficulties and is currently unavailable.

We are aware of the issue and are working hard to fix it. Thank you for your patience.

 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Bedankt voor de toelichting, maar ik krijg momenteel volgende foutmelding (zowel op mijn huidige factuurperiode, als de vorige facturen):

 

Temporarily Unavailable The website that you're trying to reach is having technical difficulties and is currently unavailable. We are aware of the issue and are working hard to fix it. Thank you for your patience.

 

Ugh @Jorik,

 

Krijg je nog steeds dezelfde foutmelding, gewaardeerd verkenner?

 

 

Dapperheid is je angsten overwinnen

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen