Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-02-19 12h03
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo Tribe,
Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".
Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.
Groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo Tribe,
Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".
Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.
Groetjes
Ugh @Jorik,
Je gedetailleerde factuur van je vaste lijn vind je op je klantenzone:
Tabblad " Mijn Facturen" → Download → Mijn factuuranalyse
Klik op fixed phone details
Opgelet !
Je factuur voor je vaste telefoon begint op de eerste dag en eindigt op de laatste dag van de maand. Het totale bedrag verschijnt op de volgende factuur.
Met andere woorden je Orange factuur bevat oproepen van de maand die geëindigd is VOOR de start van de facturatieperiode van die factuur
Vrij ben je in je dromen
🏹 Totems Groet 🏹
@Totem: Helaas nog geen beterschap. Ik gebruik Google Chrome als standaard browser, maar heb ook geen geprobeerd in Microsoft Edge, beiden geven de foutmelding zoals ik eerder beschreef.
Toch bedankt voor uw opvolging!
@Totem: Helaas nog geen beterschap. Ik gebruik Google Chrome als standaard browser, maar heb ook geen geprobeerd in Microsoft Edge, beiden geven de foutmelding zoals ik eerder beschreef.
Toch bedankt voor uw opvolging!
Ugh @Jorik,
In overleg met de Orange-stamleden van de technische dienst, raadt Totem je aan om contact met ze op te nemen.
Je kan hen contacteren via het gratis nummer 5000: optie 4-3-2-1.
Ze verwachten je rooksein.
Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren
🏹 Totems Saluut 🏹
@Jorik heb eens gekeken , want belofte maakt schuld , en ook ik zie geen details op de factuur van de vaste lijn. Denk dat het er niet op komt omdat men onbeperkte belminuten heeft maar aan de andere kant ziet men niet de nummers. Zou eens de klantendienst bellen of u kan aanvragen dat dit wel op de factuur komt. Normaal gezien zou het op de factuur moeten komen om te weten welke nummers er gebeld worden . Ook als het gaat om premium nummers.
Heb net een mailtje gestuurd naar de klantendienst.
Ik heb geen vaste lijn, dus kan niet checken. Heb je op een papieren factuur gekeken of via de app? Via de app kun je een gedetailleerde factuur bekijken. Staat daar ook niks op?