annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer 1 Gbps beschikbaar?

Topic gestart op: 10-03-23 09h30

Antwoorden: 8 antwoorden

Wizzyzippy
Ervaren verkenner

Wanneer 1 Gbps beschikbaar?

Bij Telenet kan je in het abonnement 'Giga Internet' een downloadsnelheid halen van 1 Gbps. Weet er soms iemand of dit in de toekomst ook bij Orange komt? 

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
fregilcy
Ervaren verkenner

Wat ik mij vaak afvraag, wat gaan we meer doen als we meer dan 100 Mbps hebben, normaal surfen kunnen, we; films bekijken ook chatten ook foto's opladen en gamen ook, voor sommige games heb je heel veel snelheid nodig maar hoeveel keer gebruiken we dat. Is het ook niet zo dat het een beetje een hype is. Ik denk voor gewoon internet dat 100 tot 150 Mbps goed werkt voor mij is het voldoende, maar ik begrijp dat in sommige gevallen zoals je films oplaad en maakt en zo verder ja dan heb je veel nodig. Maar ik heb genoeg met wat ik heb want meer zal ook meer kosten  

0 pluimen
morreke
Ervaren verkenner

0 pluimen
fregilcy
Ervaren verkenner

Hallo ik denk dat dit alleen via de glasvezel kabel kan wat ze nu in alle macht overal aan het leggen zijn , kost veel geld en die snelheid heeft niet iedereen nodig maar t' is gemakkelijk maar vooral als veel mensen op het zelfde ogenblik internet gebruiken zal de snelheid niet meer dalen zoals nu veelal het geval is. Maar vergeet niet , niets is gratis!!  groetjes     

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Wizzyzippy 

Als ze dit al aanbieden over de coax gaan ze toch wel nieuwe modems mogen gaan voorzien want de huidige zullen deze snelheden niet aankunnen. Denk zelfs dat er intern ook het één en ander gewijzigd dient te worden.

Maar zullen zien wat de toekomst brengt zeker want uiteindelijk zal elke provider wel hogere snelheden gaan aanbieden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen