annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer aansluiting dropkabel?

Topic gestart op: 04-04-18 16h08

Antwoorden: 6 antwoorden

Kevinvl
Gewaardeerd verkenner

Wanneer aansluiting dropkabel?

OPGELOST

omdertussen al 5 weken sinds love abo besteld is nog geen aansluiting van de dropkabel. 

Helpdesk wijst naar telenet maar slaagt er keer op keer niet in duidelijkheid te geven wanneer er een oplossing komt.

Geen idee wat ik nog meer kan doen.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Kevinvl
Gewaardeerd verkenner

Ze zijn uiteindelijk langsgekomen rond de 6e week. Blijven bellen naar de helpdesk zou ik zeggen. Eens je een enthousiaste medewerker vast hebt die een collega in gang doet schieten gaat het nog best vlot. Ook de tweede technieker was van een veel hoger caliber dan de eerste. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Kevinvl
Gewaardeerd verkenner

Ze zijn uiteindelijk langsgekomen rond de 6e week. Blijven bellen naar de helpdesk zou ik zeggen. Eens je een enthousiaste medewerker vast hebt die een collega in gang doet schieten gaat het nog best vlot. Ook de tweede technieker was van een veel hoger caliber dan de eerste. 

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

ik ken die miserie daar bij Telenet. Eergisteren geraakte ik er ook niet van af; Ik had hier al eens een bestelling geplaatst maar door Telenet viel alles in het honderd ondat zij hun klanten willen houden. Dit zijn mijn zaken niet; Uiteindelijk is nu alles in orde gekomen via messenger en komen ze morgen de installatie plaatsen; Dit noem ik nu ook eens service. Want zo snel ging het bij Proximus en Telenet nooit. En dan mag hier de decoder nog eens haperen of een andere fout zijn. Ik denk dat zij heel wat jaren achterstand hebben tegenover proximus en zij nog geen 60% van de klanten kan in één stuk naar de tv zien zonder die stekker er uit te trekken. daar moet proximus zoveel ervaring mee hebben en zovele jaren. Tegenover dat Orange in zijn kinderschoenen staat en over enkele jaren mischien stukken verder dan zij.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen