Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-04-18 16h08
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
omdertussen al 5 weken sinds love abo besteld is nog geen aansluiting van de dropkabel.
Helpdesk wijst naar telenet maar slaagt er keer op keer niet in duidelijkheid te geven wanneer er een oplossing komt.
Geen idee wat ik nog meer kan doen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ze zijn uiteindelijk langsgekomen rond de 6e week. Blijven bellen naar de helpdesk zou ik zeggen. Eens je een enthousiaste medewerker vast hebt die een collega in gang doet schieten gaat het nog best vlot. Ook de tweede technieker was van een veel hoger caliber dan de eerste.
Ze zijn uiteindelijk langsgekomen rond de 6e week. Blijven bellen naar de helpdesk zou ik zeggen. Eens je een enthousiaste medewerker vast hebt die een collega in gang doet schieten gaat het nog best vlot. Ook de tweede technieker was van een veel hoger caliber dan de eerste.
ik ken die miserie daar bij Telenet. Eergisteren geraakte ik er ook niet van af; Ik had hier al eens een bestelling geplaatst maar door Telenet viel alles in het honderd ondat zij hun klanten willen houden. Dit zijn mijn zaken niet; Uiteindelijk is nu alles in orde gekomen via messenger en komen ze morgen de installatie plaatsen; Dit noem ik nu ook eens service. Want zo snel ging het bij Proximus en Telenet nooit. En dan mag hier de decoder nog eens haperen of een andere fout zijn. Ik denk dat zij heel wat jaren achterstand hebben tegenover proximus en zij nog geen 60% van de klanten kan in één stuk naar de tv zien zonder die stekker er uit te trekken. daar moet proximus zoveel ervaring mee hebben en zovele jaren. Tegenover dat Orange in zijn kinderschoenen staat en over enkele jaren mischien stukken verder dan zij.