Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-08-18 15h52
Antwoorden: 8 antwoorden
Wacht al meer dan twee weken op de activatie van mijn tv en internet abonnement.
Het enige dat ze telkens kunnen zeggen is dat het ligt aan Telenet omdat deze nog geen 'nummer' van de tv kabel heeft doorgestuurd. Is dit niet een communicatie probleem dat jullie samen moeten oplossen?
Ik ben al meer dan 10 jaar klant, wanneer worden wij ook eens beloond??
Ik ga dit zeker niet goedpraten, het is inderdaad niet acceptabel, maar langs de andere kant, het gras is altijd groener aan de andere kant van de draad hé ... Ken jij een provider ZONDER ontevreden klanten, waar niks misloopt en alles netjes en op tijd werkt?
Tuurlijk niet heb je nooit!
Maar tegenwoordig worden nieuwe klanten snel geholpen, en wat voor voordelen krijgen wij als vaste klant?
Niets!!
Bij telenet van dag 1 alles werkend geen 3 weken en nog de helft niet da werkt pfff
@Stefvb schreef:Bij telenet van dag 1 alles werkend geen 3 weken en nog de helft niet da werkt pfff
Als het bij Telenet zo goed is dan ga je toch gewoon bij Telenet ?