Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-11-18 18h30
Antwoorden: 10 antwoorden
Na héél, héél veel gedoe en nog veel langer wachten is de verhuis van mijn internet en TV vandaag dan toch in orde geraakt.
TV werkt, internet daarnet ook even. Maar nu niet meer!
Het wifi-signaal kan gezien worden door verschillende apparaten en het lukt ook verbinding te maken. Maar als ik wil surfen, dan lijkt er toch geen verbinding te zijn...?
Ik heb de modem al herstart, het wifi-signaal op de modem al eens uit en weer aan gezet maar het probleem blijft..
De klantendienst van Orange is uiteraard al heel de dag 'bezet'.
Iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg??
Bedankt!!
Na héél, héél veel gedoe en nog veel langer wachten is de verhuis van mijn internet en TV vandaag dan toch in orde geraakt.
TV werkt, internet daarnet ook even. Maar nu niet meer!
Het wifi-signaal kan gezien worden door verschillende apparaten en het lukt ook verbinding te maken. Maar als ik wil surfen, dan lijkt er toch geen verbinding te zijn...?
Ik heb de modem al herstart, het wifi-signaal op de modem al eens uit en weer aan gezet maar het probleem blijft..
De klantendienst van Orange is uiteraard al heel de dag 'bezet'.
Iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg??
Bedankt!!
Ugh @Sas,
Kan jij nu genieten van de magische krachten van het LOVE-internet?
Uitstekende tip @Kristof92! 😉
Oost west, prairie best
🏹 Totems Groet 🏹
Hoi Tribe,
Het is nog steeds niet opgelost..
Inntussen werkt het internet (alleen op computer, amper op tablet of gsm) maar het is zoooooo traag dat ik steeds overschakel naar mijn 4G om mijn werk gedaan te krijgen.
Ik heb een zelfstandige zaak, het is echt om te huilen!
Als er nog een oplossing uit de bus komt, dan zal ik het melden! En anders heeft Telenet een nieuwe klant aan mij!
Hoi Tribe,
Het is nog steeds niet opgelost..
Inntussen werkt het internet (alleen op computer, amper op tablet of gsm) maar het is zoooooo traag dat ik steeds overschakel naar mijn 4G om mijn werk gedaan te krijgen.
Ik heb een zelfstandige zaak, het is echt om te huilen!
Als er nog een oplossing uit de bus komt, dan zal ik het melden! En anders heeft Telenet een nieuwe klant aan mij!
Ugh @Sas,
Ik kan begrijpen dat dit enorm frustrerend is!
Mag ik toch vragen om elke speedtesten uit te voeren? Zowel vlakbij als verder van je modem? De resultaten mag je dan doorgeven aan onze Orange-stamleden van de technische dienst. Zij kunnen op die manier je signaal nakijken.
Waar rook is, is een vredespijp
Totems Groet