annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wel wel wel Orange : Trage internet en blokjes op mijn scherm

Topic gestart op: 19-08-20 16h47

Antwoorden: 15 antwoorden

adizal
Leidende verkenner

Wel wel wel Orange : Trage internet en blokjes op mijn scherm

OPGELOST

Geklooi bij Orange.

Ik bel omdat internet uitvalt en blokjes op het scherm verschijnen.

Ze sturen een technieker die alle kabels komt nakijken en fotootje pakken en verschillende zaken vernieuwd zoals een versterker enz.

Probleem blijft echter, alhoewel ik hem zeg dat we met 3 huishoudens hetzelfde probleem hebben.

Hij schrijft in zijn verslag dat bij nog problemen Telenet moet komen uitmeten.

Een week later valt ook mijn boost 400 weg, bel weer naar Orange.

Ze sturen een technieker die net hetzelfde doet, alles nakijken uitmeten en foto’s pakken alles is normaal zegt hij , hij maakt mij wat blaasjes wijs.

Een week later is er nog geen verandering, internet wegvallen ,blokjes en geen boost 400.

Ik bel weer naar Orange en eindelijk iemand aan de lijn die inlichtingen inwint van de technische dienst. Ze zeggen dat er zware storingen zijn op de lijn en dat ze verbaasd zijn dat ik nog 200 haal i.p.v. 400. Ze sturen een technieker niveau 2 die voor de derde maal alles nakijkt en uitmeet fotootjes pakt en tot de conclusie komt dat het blauwe bakje van Telenet aan de straatkant defect is.

En nu maar wachten op Telenet, tot die goesting hebben

Vind het verschrikkelijk dat ze een klant voor onwetende houden in kennis ter zake.

Mijn zoon is bachelor iT elektronica en wist al lang waar het probleem lag. Maar ja wij klanten kunnen dat niet weten he.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
adizal
Leidende verkenner

Wel dat was nu net de bedoeling, dat andere klanten ook de miserie kunnen lezen die hen te wachten staat als ze daadwerkelijk een probleem hebben.

Zoals ik aanhaalde, de goeie dingen van Orange mogen geprezen worden en de slechte waaruit Orange hopelijk iets gaat uit leren die mogen ook aan bod komen en zijn belangrijk voor elke klant.

Het goede nieuws breng ik ook, ik heb vanmorgen tot deze middag vastgesteld dat mijn internet boost terug is op het peil van voordien. Ik hoop nu dat ook de modem geen connectie meer verliest en dat de blokjes op het tv scherm uitblijven. Misschien is het nu opgelost  OEF !!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
Bethesda
Ervaren verkenner

Had dat vooral voor bij France 5 die blokjes, echt wel lastig

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@adizal  schreef:

Geklooi bij Orange.

Ik bel omdat internet uitvalt en blokjes op het scherm verschijnen.

Ze sturen een technieker die alle kabels komt nakijken en fotootje pakken en verschillende zaken vernieuwd zoals een versterker enz.

Probleem blijft echter, alhoewel ik hem zeg dat we met 3 huishoudens hetzelfde probleem hebben.

Hij schrijft in zijn verslag dat bij nog problemen Telenet moet komen uitmeten.

Een week later valt ook mijn boost 400 weg, bel weer naar Orange.

Ze sturen een technieker die net hetzelfde doet, alles nakijken uitmeten en foto’s pakken alles is normaal zegt hij , hij maakt mij wat blaasjes wijs.

Een week later is er nog geen verandering, internet wegvallen ,blokjes en geen boost 400.

Ik bel weer naar Orange en eindelijk iemand aan de lijn die inlichtingen inwint van de technische dienst. Ze zeggen dat er zware storingen zijn op de lijn en dat ze verbaasd zijn dat ik nog 200 haal i.p.v. 400. Ze sturen een technieker niveau 2 die voor de derde maal alles nakijkt en uitmeet fotootjes pakt en tot de conclusie komt dat het blauwe bakje van Telenet aan de straatkant defect is.

En nu maar wachten op Telenet, tot die goesting hebben

Vind het verschrikkelijk dat ze een klant voor onwetende houden in kennis ter zake.

Mijn zoon is bachelor iT elektronica en wist al lang waar het probleem lag. Maar ja wij klanten kunnen dat niet weten he.


Ugh @adizal,

Totem wordt droevig om je post te lezen.

Er bestaan basistesten en procedures die uitgevoerd moeten worden voordat de technische dienst een Telenet-technieker laat komen.

Gevallen als je probleem komen niet vaak voor, daardoor hebben ze het meerdere keren uitgezocht. De techniekers zijn goed getraind en doen hun best om de klanten te helpen.

Je mag, als je het wilt, je klacht sturen naar de webcare-tribe, en die gaan een mail sturen naar de gepaste dienst om een analyse van je dossier opnieuw uit te voeren en beslissen of er een fout was in de analyse van de technieker.

Hier op Tribe gaan je medetribers jammer genoeg niet veel kunnen doen aangezien ze klanten zijn.

Totem's groetjes,

Totem

adizal
Leidende verkenner

Ach ja, @Totem  zegt

Er bestaan basistesten en procedures die uitgevoerd moeten worden voordat de technische dienst een Telenet-technieker laat komen.

Dus ze moeten eerst een aantal keren ( 4 keer ) techniekers sturen om bij jou thuis uw draden na te kijken en uit te meten. Terwijl jij telkens zegt, '' we zijn met 3 in dit gebouw en we hebben met 3 last van blokjes en wegvallen van internet. In de straat hebben andere mensen ook het probleem'', tot er ene bij de 5000 de kabel eens test en tot de conclusie komt dat het een storing is op de kabel van Telenet.

Vier keer bellen naar orange 5000. Ooo dat is plezant, luiteren naar die irriterende muziek om dan uiteindelijk na lang wachten iemand aan de lijn te krijgen die een technieker stuurt voor nop.

4 keer Uren wachten en thuisblijven en wachten op de technieker die voor de zoveelste keer uw draden komt nakijken en wat testjes doet en foto's neemt.

Zeg dat ze hun basistesten en procedures kunnen beperken tot 1 keer als ze bij dergelijke storingen de lijn van Telenet eens uitmeten en zien dat daar de storing ligt.

Ik heb een correcte weergave gegeven van hoe en waar het bij Orange fout loopt. en daar stap ik niet vanaf omdat het zo is. 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@adizal  schreef:

Ach ja, @Totem  zegt

Er bestaan basistesten en procedures die uitgevoerd moeten worden voordat de technische dienst een Telenet-technieker laat komen.

Dus ze moeten eerst een aantal keren ( 4 keer ) techniekers sturen om bij jou thuis uw draden na te kijken en uit te meten. Terwijl jij telkens zegt, '' we zijn met 3 in dit gebouw en we hebben met 3 last van blokjes en wegvallen van internet. In de straat hebben andere mensen ook het probleem'', tot er ene bij de 5000 de kabel eens test en tot de conclusie komt dat het een storing is op de kabel van Telenet.

Vier keer bellen naar orange 5000. Ooo dat is plezant, luiteren naar die irriterende muziek om dan uiteindelijk na lang wachten iemand aan de lijn te krijgen die een technieker stuurt voor nop.

4 keer Uren wachten en thuisblijven en wachten op de technieker die voor de zoveelste keer uw draden komt nakijken en wat testjes doet en foto's neemt.

Zeg dat ze hun basistesten en procedures kunnen beperken tot 1 keer als ze bij dergelijke storingen de lijn van Telenet eens uitmeten en zien dat daar de storing ligt.

Ik heb een correcte weergave gegeven van hoe en waar het bij Orange fout loopt. en daar stap ik niet vanaf omdat het zo is. 


Ugh @adizal,

Totem begrijpt je frustratie, en het had misschien rapper kunnen gaan, zoals eerder gezegd mag je sowieso contact opnemen met de webcare stamleden op sociale media zodat ze je bericht doorgeven aan de gepaste dienst. Hier op dit forum kom je enkel in contact met andere klanten.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen