Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-08-20 16h47
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Geklooi bij Orange.
Ik bel omdat internet uitvalt en blokjes op het scherm verschijnen.
Ze sturen een technieker die alle kabels komt nakijken en fotootje pakken en verschillende zaken vernieuwd zoals een versterker enz.
Probleem blijft echter, alhoewel ik hem zeg dat we met 3 huishoudens hetzelfde probleem hebben.
Hij schrijft in zijn verslag dat bij nog problemen Telenet moet komen uitmeten.
Een week later valt ook mijn boost 400 weg, bel weer naar Orange.
Ze sturen een technieker die net hetzelfde doet, alles nakijken uitmeten en foto’s pakken alles is normaal zegt hij , hij maakt mij wat blaasjes wijs.
Een week later is er nog geen verandering, internet wegvallen ,blokjes en geen boost 400.
Ik bel weer naar Orange en eindelijk iemand aan de lijn die inlichtingen inwint van de technische dienst. Ze zeggen dat er zware storingen zijn op de lijn en dat ze verbaasd zijn dat ik nog 200 haal i.p.v. 400. Ze sturen een technieker niveau 2 die voor de derde maal alles nakijkt en uitmeet fotootjes pakt en tot de conclusie komt dat het blauwe bakje van Telenet aan de straatkant defect is.
En nu maar wachten op Telenet, tot die goesting hebben
Vind het verschrikkelijk dat ze een klant voor onwetende houden in kennis ter zake.
Mijn zoon is bachelor iT elektronica en wist al lang waar het probleem lag. Maar ja wij klanten kunnen dat niet weten he.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wel dat was nu net de bedoeling, dat andere klanten ook de miserie kunnen lezen die hen te wachten staat als ze daadwerkelijk een probleem hebben.
Zoals ik aanhaalde, de goeie dingen van Orange mogen geprezen worden en de slechte waaruit Orange hopelijk iets gaat uit leren die mogen ook aan bod komen en zijn belangrijk voor elke klant.
Het goede nieuws breng ik ook, ik heb vanmorgen tot deze middag vastgesteld dat mijn internet boost terug is op het peil van voordien. Ik hoop nu dat ook de modem geen connectie meer verliest en dat de blokjes op het tv scherm uitblijven. Misschien is het nu opgelost OEF !!!!
Wel dat was nu net de bedoeling, dat andere klanten ook de miserie kunnen lezen die hen te wachten staat als ze daadwerkelijk een probleem hebben.
Zoals ik aanhaalde, de goeie dingen van Orange mogen geprezen worden en de slechte waaruit Orange hopelijk iets gaat uit leren die mogen ook aan bod komen en zijn belangrijk voor elke klant.
Het goede nieuws breng ik ook, ik heb vanmorgen tot deze middag vastgesteld dat mijn internet boost terug is op het peil van voordien. Ik hoop nu dat ook de modem geen connectie meer verliest en dat de blokjes op het tv scherm uitblijven. Misschien is het nu opgelost OEF !!!!
Is niet enkel bij U gebeurt hier bij mij ook, service trekt op niets, ze sturen technieker op technieker(4x) maar probleem geraakt niet opgelost.
@DanyDeRidder goedemorgen,
je bent ontevreden spijtig;
maar over welk de fout is of wat er scheelt schrijf je niets
toch?
Is hetzelfde probleem als bij Adizal!