annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WiFi uit en aan zetten op smartphone

Topic gestart op: 04-02-20 07h12

Antwoorden: 13 antwoorden

Azergod87
Aspirant verkenner

WiFi uit en aan zetten op smartphone

Dag Tribe mensen,

ik heb nu al een tijdje Orange love pakket.

mijn probleem is, dat ik vaak mijn WiFi moet uit en terug aanzetten op de verbinding te vernieuwen om zo foto’s en video’s te laden op social media, apps, enz... zelfs op webpagina’s opeens zie ik dat de pagina niet verder wilt laden of dat op social media niets meer wilt laden en dat ik niet verder naar beneden kan scrollen. Als ik dan mijn WiFi uit en terug aanzet op mijn iPhone 11 dan werkt het opeens terug.

 

iemand zelfde probleem of een oplossing? 

groetjes Tom 

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Dag Tribe mensen,

ik heb nu al een tijdje Orange love pakket.

mijn probleem is, dat ik vaak mijn WiFi moet uit en terug aanzetten op de verbinding te vernieuwen om zo foto’s en video’s te laden op social media, apps, enz... zelfs op webpagina’s opeens zie ik dat de pagina niet verder wilt laden of dat op social media niets meer wilt laden en dat ik niet verder naar beneden kan scrollen. Als ik dan mijn WiFi uit en terug aanzet op mijn iPhone 11 dan werkt het opeens terug.

 

iemand zelfde probleem of een oplossing? 
 

groetjes Tom 

Ugh iedereen,

Er zijn al veel goede ideën die hier gedeeld worden ! Check ook eens de post van CélineR over wifiproblemen, daar vind je nog verschillende tips&tricks om je wifiverbinding te verbeteren.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Cékes
Gewaardeerd verkenner

Zelfde probleem hier met iPhone 11 Pro.
Soms wil Instagram, of YouTube etc gewoon niet meer laden, na de app geforceerd af te sluiten en terug te openen lukt het wel.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Cékes  schreef:

Zelfde probleem hier met iPhone 11 Pro.
Soms wil Instagram, of YouTube etc gewoon niet meer laden, na de app geforceerd af te sluiten en terug te openen lukt het wel.


Dat ligt niet noodzakelijk aan uw WiFi. Jij start de foon niet opnieuw, bijgevolg wordt uw WIFi niet gedwongen om opnieuw te verbinden. Helemaal opstarten is ook niet nodig, maar wel WiFi afzetten, enkel de app sluiten is niet genoeg om de WiFi verplicht te herverbinden.

Wat wel eens wil helpen is uw toestel regelmatig 's nachts eens uit te laten/zetten zodat die arme foon niet 24/24 aan staat.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ziet er naar uit dat de wifi verbinding niet zo goed is van op de plaats waar je je bevindt.
Bij uit en aan zetten wordt er terug verbinding gezocht
Als je op de 5Ghz band zit zou ik overschakelen naar de 2.4Ghz band.  Die heeft een verder bereik
Als dit niet helpt kun je een powerline installeren aan de modem en een andere die wifi heeft rond de plaats waar je je bevindt

Leden met de meeste pluimen