Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-02-20 07h12
Antwoorden: 13 antwoorden
Dag Tribe mensen,
ik heb nu al een tijdje Orange love pakket.
mijn probleem is, dat ik vaak mijn WiFi moet uit en terug aanzetten op de verbinding te vernieuwen om zo foto’s en video’s te laden op social media, apps, enz... zelfs op webpagina’s opeens zie ik dat de pagina niet verder wilt laden of dat op social media niets meer wilt laden en dat ik niet verder naar beneden kan scrollen. Als ik dan mijn WiFi uit en terug aanzet op mijn iPhone 11 dan werkt het opeens terug.
iemand zelfde probleem of een oplossing?
groetjes Tom
Dag Tribe mensen,
ik heb nu al een tijdje Orange love pakket.
mijn probleem is, dat ik vaak mijn WiFi moet uit en terug aanzetten op de verbinding te vernieuwen om zo foto’s en video’s te laden op social media, apps, enz... zelfs op webpagina’s opeens zie ik dat de pagina niet verder wilt laden of dat op social media niets meer wilt laden en dat ik niet verder naar beneden kan scrollen. Als ik dan mijn WiFi uit en terug aanzet op mijn iPhone 11 dan werkt het opeens terug.
iemand zelfde probleem of een oplossing?
groetjes Tom
Ugh iedereen,
Er zijn al veel goede ideën die hier gedeeld worden ! Check ook eens de post van CélineR over wifiproblemen, daar vind je nog verschillende tips&tricks om je wifiverbinding te verbeteren.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Zelfde probleem hier met iPhone 11 Pro.
Soms wil Instagram, of YouTube etc gewoon niet meer laden, na de app geforceerd af te sluiten en terug te openen lukt het wel.
@Cékes schreef:
Zelfde probleem hier met iPhone 11 Pro.
Soms wil Instagram, of YouTube etc gewoon niet meer laden, na de app geforceerd af te sluiten en terug te openen lukt het wel.
Dat ligt niet noodzakelijk aan uw WiFi. Jij start de foon niet opnieuw, bijgevolg wordt uw WIFi niet gedwongen om opnieuw te verbinden. Helemaal opstarten is ook niet nodig, maar wel WiFi afzetten, enkel de app sluiten is niet genoeg om de WiFi verplicht te herverbinden.
Wat wel eens wil helpen is uw toestel regelmatig 's nachts eens uit te laten/zetten zodat die arme foon niet 24/24 aan staat.
Ziet er naar uit dat de wifi verbinding niet zo goed is van op de plaats waar je je bevindt.
Bij uit en aan zetten wordt er terug verbinding gezocht
Als je op de 5Ghz band zit zou ik overschakelen naar de 2.4Ghz band. Die heeft een verder bereik
Als dit niet helpt kun je een powerline installeren aan de modem en een andere die wifi heeft rond de plaats waar je je bevindt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |