Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-03-22 17h30
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb vandaag geen toegang tot internet via wifi.
Ik heb al 2 maal de modem uitgetrokken (alle kabels) en terug op gestart.
De US knop knippert en de online knop brandt niet. Iemand een idee of ik het zelf kan oplossen?
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen kwam de technieker langs.
Er was een fout met een coax kabel en ook de kabel van modem naar netwerkverdeler zat er een slechte kabel. De details ken ik niet, maar de kabels waren de boosdoener
Nee kunnen op de decoder enkel nog morgen zien.
Klantendienst is ondertussen via messenger ook foto's aan het vragen dus ben benieuwd. Er zijn blijkbaar geen storingen in de regio
Ok dus duidelijk een probleem waardoor er geen internet toegang is in het algemeen. Of wel je modem defect of een ander probleem , maar dat kunnen dan verschillende oorzaken zijn.
Hopelijk kunnen ze snel vinden wat de oorzaak is ener snel een oplossing voor vinden.
Maar een andere vraag heb je de gsm ook bij Orange ? en werkt deze nog wel ?
Ik heb inderdaad gsm ook bij Orange en bellen kan ik alleszins. 4G werkt ook, enkel wifi niet. Hopelijk geen te grote kosten.
Technieker gaat langskomen, ze denken toch een probleem met de modem
ok dus er is geen probleem met de betaling dan dus dat kan men al uitsluiten.
Ja dan kan het de modem zijn die defect is op iets aan het netwerk buiten dus laat ons hopen dat je snel terug internet hebt.
Als je mobiele data bundel groot genoeg is dan heb je geen extra kosten want het beetje wat je nu doet dat verbruikt niet heel veel. Ok als je gaat downloaden en films gaat bekijken op de hoogste resolutie dan verbruik je wel meer.
Nee inderdaad we hebben allemaal genoeg mobiele data.
Rare is wel dat ik vanmorgen wel wifi had aan laptop en toen ik Spotify wou opzetten merkte ik het probleem. Waarop mijn zoon zegt "ik heb al dikwijls gehad dat er geen wifi is voor YouTube of Netflix"
Dus ik heb de indruk dat het komt en gaat... Misschien ergens toch iets van slecht contact met modem. We zullen zien, dinsdag komt er al een technieker langs dus snel geholpen