annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi valt elke dag uit

Topic gestart op: 05-10-18 15h53

Antwoorden: 3 antwoorden

jacob
Gewaardeerd verkenner

Wifi valt elke dag uit

OPGELOST

wie heb daar ook last van dat de wifi elke dag op bepaalde tijd uit gaat en dan weer aan en duurt 5 minuten

25-09-18 00:37

25-09-18 12:35

26-09-18 12:30

26-09-18 18:43

27-09-18 12:31

27-09-18 18:41

01-10-18 12:45

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Movieman
Aspirant genezer

Denk ik toch dat je beter met de Orange klantendienst internet contact op neemt die kunnen je modem eens testen op afstand  wel bizar dat dit maar 5 minuten duurt. Misschien een toestel dat wordt gebruikt dat kortstondig die storing geeft kan vele oorzaken hebben. Bij de installatie heb je ook een brochure gekregen met de uitleg van de modem zit alleszins in de doos hiervan, eventueel eens nakijken. Een tip voor een goede app. waarmee je alles kan nakijken tot zelfs instellingen van de modem alsook ongenode gasten op je WiFi kan blokkeren : Wifi Router Master 2018 (gebruik die zelf ook). 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Movieman
Aspirant genezer

Wat zou kunnen helpen is je modem terug heropstarten bij mij was de Wi-Fi van orange zelf helemaal niet meer terug te vinden maar had nog wel WiFi op mijn wifi powerlines waar ik een aparte naam voor gebruik na heropstarten van de modem was dit verholpen. Succes. 

0 pluimen
jacob
Gewaardeerd verkenner

heb het gedaan maar just weer het zelfde

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

Denk ik toch dat je beter met de Orange klantendienst internet contact op neemt die kunnen je modem eens testen op afstand  wel bizar dat dit maar 5 minuten duurt. Misschien een toestel dat wordt gebruikt dat kortstondig die storing geeft kan vele oorzaken hebben. Bij de installatie heb je ook een brochure gekregen met de uitleg van de modem zit alleszins in de doos hiervan, eventueel eens nakijken. Een tip voor een goede app. waarmee je alles kan nakijken tot zelfs instellingen van de modem alsook ongenode gasten op je WiFi kan blokkeren : Wifi Router Master 2018 (gebruik die zelf ook). 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen