annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi valt weg

Topic gestart op: 08-05-20 14h17

Antwoorden: 8 antwoorden

Fatmagul
Aspirant verkenner

Wifi valt weg

Ik ben al 2jaar klant bij Orange en had overal in huis goede wifi verbinding maar de laatste 1maand valt mijn wifi steeds weg en moet ik steeds opnieuw verbinding maken. Heeft iemand deze probleem ook?

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
mbbs1024
Veteraan verkenner

Bij mij valt de WiFi ook regelmatig weg, er zijn nochtans geen andere wifi routers op hetzelfde kanaal in mijn buurt.

Het ligt niet aan mijn PC, want op hetzelfde moment valt de wifi ook weg op mijn smartphone.

Als het wegvalt, is de stuurt de router het ssid niet meer uit, en vandaag hielp het zelfs niet om de router uit en terug aan te zetten, om de wifi terug te aktiveren, ik begin het stilaan beu te worden.

Ik heb wel redelijk wat IOT wifi dingetjes aan mijn netwerk hangen en heb ddns geaktiveerd, zou het kunnen dat die router dat niet aankan ?

0 pluimen
naluni
Aspirant verkenner

Hier in Hamme Oost-Vlaanderen ervaren wij geregeld onderbrekingen bij WIFI. Is wel vervelend bij volgen van lessen. Al van alles gezocht maar geen enkel oplossing gevonden.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hey @naluni ,

Neem zeker contact op met de webcare stamleden via "Social media" zodat ze dit kunnen opvolgen.

'Facebook'

'Twitter'

'Instagram'

Totem's groetjes,

Totem

 

0 pluimen
naluni
Aspirant verkenner

Hey Totem Grote  Wijze,

ik heb daarnet contact genomen met Orange.

Na een speedtest, met WIFI waarbij ik op een afstand van max 2.5m maar een  download snelheid

van scherp18 megabyte per sec haalde.

Zij zeggen dat dit te weinig is, daardoor zenden zij de maandag al een technieker om te kijken 

wat het probleem is.

Grtz Naluni

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen