annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wordt Home Internet sneller?

Topic gestart op: 06-04-23 20h38

Antwoorden: 4 antwoorden

VossyGamer
Ervaren verkenner

Wordt Home Internet sneller?

Hallo,

Ik lees net op Netweters dat de snelheid van vast internet wordt verhoogd van 150/15 naar 250/20. Nu, Orange gebruikt het vaste netwerk (coax) van Telenet en heeft een tijdje geleden ook de FUP aangepast toen Telenet dit deed. Gaat de snelheid dan ook veranderen? Ik hoop het echt! Hopelijk weet iemand iets meer. Dank u.

Link: One wordt sneller - De Netweters

Mvg,
Jari

Labels (5)
4 ANTWOORDEN 4
Rune_
Gewaardeerd verkenner

Netwerk ook traag

0 pluimen
VossyGamer
Ervaren verkenner

Aa oke, @Cdt24801.

Bedankt voor de info! Jammer dat dat niet gelinked is, hopelijk bleept Orange ze na.

Afwachten dus.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@VossyGamer 

Da's graag gedaan en ik vind het wel leuk hoe je hebt ingepikt op die "bleep" 😁 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@VossyGamer 

Hetgeen jij aanhaalt is wel correct maar is maar één van de mogelijke abonnementen van Telenet.  Telenet heeft ook abonnementen met nog veel hogere transfer snelheden.

Daar is geen enkele link met de formules van Orange. Dat het over de zelfde kabel gaat is in deze dus ook totaal irrelevant.

Wanneer er bij Orange iets gaat veranderen is dat omdat Orange dat zo beslist. En niet om Telenet na te **bleep**. EDIT: amai, die bleep, daar stond gewoon a p e n. Als dat al niet meer door de censuur geraakt  zijn we ver van huis ... 🤔

Ik zeg niet dat elke provider niet bij de concurrenten gaat kijken wat daar gebeurt, dat is dus wel degelijk het geval. Maar er is nooit een rechtstreekse link met aangepaste formules.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen