Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-04-23 19h07
Antwoorden: 2 antwoorden
@ManonT ik heb daar ook vaak last van gehad en bel de 5000 dienst.
Wat je doet is de stroom afzetten en rebooten. Meestal helpt dat. Wifi eerst uitschakelen!
Er is een knop op de digicorder met reboot en daar moet je een tijdje op duwen eens de stroom aan is tegelijkertijd dus moet je wel nabij een stroomkabel zijn.
Als dit te complex klinkt dan bel je zeker de 5000 en ze lossen het op binnen enkele minuten of geven een nieuwe digicorder of modum als het defect is.
Hopelijk kan dit je wat geruststellen?
Ik heb het al vaak meegemaakt maar is telkens opgelost.
Veel moed en succes!
Indien je zou je blij bent😉😊 of wenst een pluim🪶 te geven, is dat altijd zeer welkom🫶
@ManonT goedenavond.
Zo kunnen we je niet helpen.
Waar enz.
Kijk hier eens.
Scroll iets naar beneden.
https://allestoringen.be/storing/orange/
Succes.