Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-22 11h14
Antwoorden: 7 antwoorden
Jammer genoeg is de oplossing van orange om een technieker te sturen tussen 11 en15h, dan haal ik 360mbit, als de techieker geen problemen vaststelt dan is er een kost van 59eur...
Top Orange, mijn opzeg is gegeven, telenet komt hier terug binnen op 6-1...
Die kost - als die er komt - @bartje_n is maar eenmalig
Bij Telenet zul je nu maandelijks meer betalen - maar kom, als je het goed vindt
Eenmalig en geen oplossing is eenmalig teveel he.
Iemand laten komen wetend dat ze niks gaan vaststellen is ook onnozel he.
Liever iets meer betalen dan dagen moeten bellen en geen oplossing te krijgen
En hoe heb je deze metingen gedaan en naar welke server?
Wat zijn de S/N waardes op dat moment op de modem?
Want als deze speedtesten vanaf een bepaald aparaat in je netwerk gebeurd, kan het dan niet zo zijn dat er nog een ander aparaat is dat op dat moment een upload bezig is? Ik had dit bv met een back-up systeem van mijn camera's en die maakte iedere avond een upload van alle data naar een remote server. Door deze upload viel natuurlijk de download over het hele netwerk op z'n knieën.
Je kan misschien bij wijze van test eens op het moment dat het heel traag is, je modem eens herstarten... en net als hij opnieuw is opgestart eens een test uitvoeren.