annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

aanmelding/goedkeuring vereist op mijn wifi netwerk

Topic gestart op: 24-02-21 14h30

Antwoorden: 5 antwoorden

youneske
Gewaardeerd verkenner

aanmelding/goedkeuring vereist op mijn wifi netwerk

hallo,

wij hebben problemen met ons 2.4 Ghz netwerk. deze deden zich al veel langer voor, maar we hebben dit netwerk dan afgesloten en enkel op 5ghz gewerkt.

nu hebben wij recent een printer gekocht die enkel maar 2.4Ghz ondersteund, dus heb dit netwerk terug geactiveerd en deze vertoont nog steeds dezelfde problemen.

mijn apparaten geven een wifi signaal aan met een uitroepteken en er komt een melding dat er aanmelding/ goedkeuring vereist is. als ik deze link selecteer word ik doorverwezen naar een website van een tp-linkreader, hierbij word dan een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd dat ik dus niet heb. wij hebben zelf nooit een tp-link gehad/gebruikt.

ook had ik bij de instellingen ingegeven dat de modem automatisch kiest met welke netwerk een toestel verbonden word (zodat ik 1 netwerk heb te selecteren in plaats van zelf het 5G netwerk te selecteren). nu heb ik dus geen wifi meer op mijn toestellen.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen/wat het probleem is?

mvg,

Younes

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@youneske  

Voor mij is het niet duidelijk in de tekst of je wifi gebruikt van de router van Orange of dat je een eigen router gebruikt. 

Als je de router gebruikt van Orange dan staat je wifi wachtwoord aan de achterkant van die router of de onderkant en ook in je verkregen boekje. Heeft het geholpen wat @Gregory  je aangereikt heeft ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


youneske
Gewaardeerd verkenner

goeiedag,

ik gebruik de router van orange zelf en heb hier het wachtwoord van. ik heb gisteren met dit wachtwoord de instellingen van de router aangepast om bijvoorbeeld het 2.4ghz netwerk terug te activeren.

ik heb zijn optie inderdaad overwogen maar het gaat nu even moeilijk om hem te resetten aangezien dat mijn ouders van thuis uit werken en ik samen met mijn broers online les hebben dus ik zal voor de zekerheid wachten tot het weekend is om dit te proberen.

ik had gehoopt dat er misschien iemand was die dit probleem al heeft zien voorvallen aangezien ik er op het internet niets of weinig over terug vindt. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je beter een Factory reset doet @youneske en vandaar terug begint

 

youneske
Gewaardeerd verkenner

deze optie was ik inderdaad aan het overwegen maar dacht misschien als er een andere optie was had ik deze graag eerst geprobeerd.

bedankt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen