annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bepaalde adressen en servers niet meer mogelijk te connecteren.

Topic gestart op: 04-05-24 15h49

Antwoorden: 12 antwoorden

micropower
Aspirant verkenner

bepaalde adressen en servers niet meer mogelijk te connecteren.

Hallo,

Verleden zaterdag, een week geleden inderdaad, is er iets gebeurt (niemand weet wat) waardoor mijn eigen .be website (bij easyhost gehoost) is niet meer beschikbaar, maar ook al mijn gekoppelde toestellen (rolluik, verlichting, verwarming, zwembad,noem maar op, een 25 tal momenteel) ook geen connectie meer kunnen maken met mijn database server die bij dezelfde hosting zit.

Alle mogelijke manieren geprobeert. Met wifi, bedraad, de unifi's wifi repeaters weg gehaald,..... niets aan te doen.

Daarna geprobleerd met 4g via gsm en daar werkt alles perfect, hoe het ook perfect werkt bij klanten die mn database en webadres ook gebruiken voor hun toestellen.

 

Resultaat is heel duidelijk: ik zit met een serieuze probleem op mijn thuis modem. 

Gisteren een heel sympathieke kerel op bezoek geweest en nieuwe (volgens mijn niet echt nieuw als ik de hystoriek van de modem ga nakijken) modem geplaatst.

Geweldig, alles is terug levend! van 17u tot 20u30.

 

Vanaf 20u30 net zelfde **bleep** als ervoor.

 

Al gebeld naar de helpdesk maar niemand kan me helpen natuurlijk.

 

Deze thuis situatie draait al 2 jaar zonder problemen. 

 

Hoe kan deze gebeuren? Iemand al dezelfde situatie gehad?

Wat kan ik doen om deze probleem op te lossen?

Labels (5)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
micropower
Aspirant verkenner

heeft 2u gewerkt, n terug zelfde probleem. De dns zijn wel gebleven op 1.1.1.1 en 1.0.0.1

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Kun je je website bereiken met een ip adres ipv domeinnaam ?

Wat als je de modem eens herstart ?  Als dit dan werkt kun je ermee naar Orange

0 pluimen
micropower
Aspirant verkenner

ik kan via 4g of ander plaats wel de webiste bereiken, net als mn ander klanten via hun huis/werk netwerk

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Vandaar de vraag om de modem te herstarten (waarom werkt maar 2 uur ?)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen