Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-03-21 08h41
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Flybox herstart, reset, ...
Via kabel en wifi kan ik wel devices met flybox connecteren. Maar geen internetconnectie, ook al geeft de flybox 192.168.1.1 4G connected aan.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Gefixed. Er was een algemeen probleem, en heb ook een update op de flybox binnengekregen.
Ben je al lang overgeschakeld? Want zoals je weet heeft elke provider zijn eigen masten. Het is niet omdat in uw buurt Proximus of Telenet een goed signaal hebben dat Orange dat ook heeft ...
Je kan kaarten vinden op het web waar al die masten opstaan. Kun je eens nagaan.
Sorry, 5 maanden geen problemen gehad.
Ik weet waar de zendmasten staan, opgezocht voordat ik een contract afsloot.
Er kan steeds een probleem opduiken met een mast. Vandaar dat ik voorstelde om eens het webcare een seintje geven met de vraag of er misschien een (allicht tijdelijk) probleem is met de mast in uw buurt.
Heb een bericht gestuurd naar orange via facebook, thx
@roelm schreef:
Heb een bericht gestuurd naar orange via facebook, thx
Prima. Laat maar weten of er iets uit de bus gekomen is 😉