Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-03-21 08h41
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Flybox herstart, reset, ...
Via kabel en wifi kan ik wel devices met flybox connecteren. Maar geen internetconnectie, ook al geeft de flybox 192.168.1.1 4G connected aan.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Gefixed. Er was een algemeen probleem, en heb ook een update op de flybox binnengekregen.
Gefixed. Er was een algemeen probleem, en heb ook een update op de flybox binnengekregen.
Even opgelost geweest, ca. 9u15 zeer langzame connectie, kon hln en cnn laden.
Nu terug plat.
Zelf heb ik ook geen Flybox maar je kan misschien eens kijken door middel van de link :
https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/home-flybox/hoe-installeer-ik-de-home-flybox
Loop daar eens de stappen door en kijk of je tot een oplossing kan komen.
Laat ons ook even weten of dit wel of niet geholpen heeft.
Neen. Dat helpt niets.
Bovendien staat daar op de pagina dat het paswoord 'Admin' zou zijn, met hoofdletter, terwijl zowel op de achterzijde van de flybox, als op de 198.162.1.1 portaal pagina aangegeven wordt dat het 'admin' zou zijn. Geen van beiden werkt, soit.
Ik heb zowel smartphone, als laptop via wifi verbonden. Alsook laptop en desktop via kabel. Ze krijgen allemaal ip adressen 192.168.1.102/3.
Even opgelost geweest, ca. 9u15 zeer langzame connectie, kon hln en cnn laden.
Nu terug plat.