annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen internetverbinding meer

Topic gestart op: 22-01-20 11h46

Antwoorden: 3 antwoorden

tcares
Aspirant scout

geen internetverbinding meer

OPGELOST

Sinds deze ochtend werkt plots de internetverbinding niet meer.  Laatste items in eventlog zijn de volgende:

 

Wed Jan 22 2020 07:37:38
CM State is UpstreamPartialService; ID 50; frequency 30500000
Wed Jan 22 2020 07:37:39
Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=7c:db:98:0c:51:2f;CMTS-MAC=00:17:10:88:4e:d7;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Wed Jan 22 2020 07:37:40
SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=7c:db:98:0c:51:2f;CMTS-MAC=00:17:10:88:4e:d7;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Time Not Established
SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=7c:db:98:0c:51:2f;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0;

 

Modem reset haalt niets uit. Heb ik hier te maken met een lokaal probleem of zijn er problemen in de regio?

Update: digicorder geeft aan dat er geen signaal is.

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@tcares  het kan een lokaal probleem zijn natuurlijk heeft u bij de geburen ook al eens gevraagd ? Kan ook eens de klantendienst bellen die weten of er ergens een storing is.

https://allestoringen.be/storing/orange/ , kunt ook eens op deze link kijken of er een storing is in de uw regio.

Branden er nog lichtjes op de modem ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
tcares
Aspirant scout

@patrick2bedankt voor je antwoord.

Heb even moeten zoeken naar mijn klantnummer en vervolgens de klantendienst gecontacteerd.  Blijkt een probleem in de buurt te zijn.  Afwachten dus

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@tcares  het kan een lokaal probleem zijn natuurlijk heeft u bij de geburen ook al eens gevraagd ? Kan ook eens de klantendienst bellen die weten of er ergens een storing is.

https://allestoringen.be/storing/orange/ , kunt ook eens op deze link kijken of er een storing is in de uw regio.

Branden er nog lichtjes op de modem ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
tcares
Aspirant scout

@patrick2bedankt voor je antwoord.

Heb even moeten zoeken naar mijn klantnummer en vervolgens de klantendienst gecontacteerd.  Blijkt een probleem in de buurt te zijn.  Afwachten dus

 

patrick2
Wijze
Wijze

@tcares  dan weet je al waar het probleem ligt dus , iets algemeens. Hopelijk is het snel opgelost voor iedereen in de straat of regio. 🙂

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen