annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik hoor niet bellen aan de andere kant

Topic gestart op: 30-07-23 16h19

Antwoorden: 4 antwoorden

Jorinde
Ervaren verkenner

ik hoor niet bellen aan de andere kant

Als mijn moeder naar mij belt - zij is ook Orange klant en heeft ook een vaste lijn bij Orange - hoort zij het aan mijn kant niet bellen. 
Als mijn oom - die geen klant is bij Orange - naar mij belt, hoort hij het aan mijn kant ook niet bellen. 

Is wel vervelend voor mensen die mij proberen te bereiken op mijn vaste lijn. 

Weet iemand hoe dat komt? Hoe dat te verhelpen valt ? 

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Gekeymeu
Rekruut scout

Wij hebben een aantal dagen hetzelfde probleem gehad, wij hoorden zelf ook geen beltoon als we iemand anders belden. Was zowel met een vast als met een draagbaar toestel. Vastgesteld op een zaterdag, Orange Helpdesk gebeld na het weekend (probleem was er dus al enkele dagen), men ging het laten nakijken. Toen de technische dienst op woensdag terugbelde voor meer inlichtingen was het probleem ondertussen (sinds dinsdag) verdwenen. Maar ligt dus zeker niet aan het toestel zoals sommigen in hun antwoord beweren.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Jorinde goedemiddag,

zoals ik lezen kan ligt het dan aan jouw toestel hoor.

Heb je de instellingen wel goed staan?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Jorinde
Ervaren verkenner

Ik heb alleszins niets aan mijn instellingen veranderd. Plots was het zo: mijn moeder belde mij en hoorde bij mij niet bellen. 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Jorinde  kan zijn dat je toestel een update heeft gehad, toch 

maar even kijken bij meldingen in je eigen toestel, succes.

Wil jij als je een nieuw antwoord geeft de @ gebruiken en dan de naam

dan zien wij dat sneller dank je, nu moeten we gaan zoeken.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen