Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-07-23 16h19
Antwoorden: 4 antwoorden
Als mijn moeder naar mij belt - zij is ook Orange klant en heeft ook een vaste lijn bij Orange - hoort zij het aan mijn kant niet bellen.
Als mijn oom - die geen klant is bij Orange - naar mij belt, hoort hij het aan mijn kant ook niet bellen.
Is wel vervelend voor mensen die mij proberen te bereiken op mijn vaste lijn.
Weet iemand hoe dat komt? Hoe dat te verhelpen valt ?
Alvast bedankt!
Wij hebben een aantal dagen hetzelfde probleem gehad, wij hoorden zelf ook geen beltoon als we iemand anders belden. Was zowel met een vast als met een draagbaar toestel. Vastgesteld op een zaterdag, Orange Helpdesk gebeld na het weekend (probleem was er dus al enkele dagen), men ging het laten nakijken. Toen de technische dienst op woensdag terugbelde voor meer inlichtingen was het probleem ondertussen (sinds dinsdag) verdwenen. Maar ligt dus zeker niet aan het toestel zoals sommigen in hun antwoord beweren.
Ik heb alleszins niets aan mijn instellingen veranderd. Plots was het zo: mijn moeder belde mij en hoorde bij mij niet bellen.
@Jorinde kan zijn dat je toestel een update heeft gehad, toch
maar even kijken bij meldingen in je eigen toestel, succes.
Wil jij als je een nieuw antwoord geeft de @ gebruiken en dan de naam
dan zien wij dat sneller dank je, nu moeten we gaan zoeken.