Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-11-19 23h32
Antwoorden: 4 antwoorden
wat een rotzooi van Orange , tot tweemaal toe hebben ze mijn afspraak niet nagekomen voor de installatie , maak een nieuwe afspraak zeggen ze dan .zonder mij te verwittigen dat de afspraak niet doorgaat , hierdoor ben ik 2 dagen verlof kwijt , leg dat maar eens uit aan uw werkgever ! En dan weer al die meubels terug zetten , want ik moest thuis plaatsmaken voor die werken . Ze zijn nog slechter dan die Scarlet !
@lovelieven deze ervaring heb ik jammer genoeg ook vanuit het verleden.Twee keer niet gekomen en de derde keer op een zaterdag iemand langs geweest GRATIS anders is deze betalend. Er worden geen kosten aangerekend als er niemand komt maar toch een afspraak is een afspraak. Orange is hierin erg slordig soms.
Ja dat lijkt er inderdaad op ... Valt toch wel tegen, service aan de klant is toch wel heel voornaam als ge uw klanten wil behouden ...
Hallo,
Helaas zijn installateurs in onderaaneming.
Krijgen onlogische adressen (vb. 1 Antwerpen 2 Brussel 3 terug antwerpen) wat ervoor zorgt dat deze in het verkeer vast komen te zitten.
Planning is volledig orange en daar gaat het meestal de mist in.
Tip: dag ervoor bevestiging vragen en de dag zelf ook vragen voor bevestiging.
Ook hangt het af van het soort installatie:
Zo mag de orange technieker geen tests uitvoeren op de coax zelf dat dient door Telenet te gebeuren.
Nieuwe installatie (nooit coax gehad) komt Telenet deze eerst uitmeten, dan pas orange.
Dat is inderdaad heel spijtig dat zoiets nog kan voorvallen. Zou echt niet mogen.
Ik zou daar toch een compensatie voor durven vragen. Men zou op zijn minst de beleefdheid kunnen hebben om tijdig af te zeggen (zodat jij ook uw verlof nog kan intrekken) ipv gewoonweg niet op te dagen ...