annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nieuwbouw kabel activatie

Topic gestart op: 12-12-20 15h39

Antwoorden: 3 antwoorden

siemong
Aspirant scout

nieuwbouw kabel activatie

Hey,

Binnen een paar maand verhuizen we naar onze nieuwbouw en we zouden evt Orange nemen als provider.

Om dit vlot te laten verlopen heb ik reeds een kabel activatie aangevraagd bij Telenet wat me 50€ heeft gekost. De mensen van fluvius hadden de kabel reeds omhoog getrokken dus ik dacht dat Tenet enkel de kabel nog moest aansluiten op het verdeel punt.

Echter stel ik vast dat deze na het ter plaatste komen van de technieker nog steeds niet aangesloten is. Nu krijg ik via de helpdesk te horen dat dit enkel gebeurt bij het nemen van een abonnement. klopt dit en indien ja kan Orange ook deze aansluiting doen?

Grt

20201212_100455.jpg

 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@siemong  om meteen met de deur in huis te vallen je bent goed in het zak gezet door die € 50 te betalen. je hebt enkel een activering aangevraagd wat je nu totaal niks opbrengt en je kabel hangt in een paal te kijken voor niks. En ja Telenet zal je aansluiting doen als je ook klant wordt geen probleem. 

Had je voor de eerste keer naar een Orange shop gegaan en je diensten aangevraagd hadden ze een afspraak gemaakt met een technieker. Deze hadden dan ook wel Fluvius aangesproken voor die kabel activering en je had enkele dagen later een technieker van orange die kabel in de paal aansluit je binnen diensten aansluit en je was in orde. 

Dus ga naar een shop vraag je diensten aan , maak een installatie afspraak en de technieker regelt de rest. Vermeld er wel bij dat je buitenkabel ook nog aangesloten dient te worden want anders lopen bepaalde dingen mis. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
siemong
Aspirant scout

@patrick2 

ik heb deze activatie aangevraagd op aanraden van Orange zelf aangezien ze zij zeiden dat dit nog moest gebeuren en via hen 100 € zou kosten. Nu vertel je mij dat dit overbodig was?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@siemong  ah ok op die manier heb je de activering gedaan nu snap ik het. Dacht dat je bedoelde dat je zelf een activering had gevraagd rechtstreeks zonder aanraden van iemand. Maar als dit op aanraden van Orange is heb je goed gehandeld geen probleem. Wat de aanvraag kost via orange zelf heb ik zelf geen idee van zou ik eens na moeten zoeken. 

Dan rest het je enkel om naar een Orange shop te gaan en je Love pakket aan te vragen. Dan maakt je een installatie afspraak en ook niet vergeten te vermelden dat je buitenkabel nog aan de TAP aangesloten moet worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen