Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-20 18h15
Antwoorden: 18 antwoorden
Beste,
Sinds 27 december hebben wij geen vast internet thuis. Orange heeft die dag op eigen initiatief modem komen vervangen, en sindsdien helemaal geen internet!!
Na dagelijks te bellen heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer het internet werkt!
Heeft hier nog volg problemen mee gehad? Elke keer weer krijg ik een ander antwoord bij de technische dienst... en het zou een heel complex probleem zijn.... Duurt ook al meer als 14 dagen.
Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?
Sorry neen, ik heb iets gelijkaardigs nog niet vernomen. Ik denk dat je best de klantendienst blijft lastigvallen tot er een oplossing komt. En vergeet niet om een compensatie voor de geleden schade te vragen, want de factuur zullen ze wel niet vergeten ...
heb de klantendienst al elke dag gebeld, maar word daar van het kastje naar de muur gestuurd, word je ook niet bepaald vrolijk van.
Denk dat als ze mij nu de factuur sturen dat ik deze aangetekend ga protesteren, krijg ook niet de diensten waarvoor ik betaal.
Telkens je belt naar de klantendienst, hang je eerst ook bijna min 20min naar een leuk wachtmuziekje te luisteren!! echt tof!
heb het er bijna mee gehad...
Hier dezelfde problemen.
Vandaag kreeg kreeg ik de melding dat ik Telenet zelf maar moest contacteren ivm een test van de kabel.(technische dienst)
Dat heb ik dan ook gedaan en ineens mijn abonnement laten overnemen door Telenet.
Ik heb het gehad met Orange.
3 maal een technieker langs geweest en niets opgelost !!!!!!!!
Na een maand geen TV of behoorlijk internet,is de maat vol.
Hier dezelfde problemen.
Vandaag kreeg kreeg ik de melding dat ik Telenet zelf maar moest contacteren ivm een test van de kabel.(technische dienst)
Dat heb ik dan ook gedaan en ineens mijn abonnement laten overnemen door Telenet.
Ik heb het gehad met Orange.
3 maal een technieker langs geweest en niets opgelost !!!!!!!!
Na een maand geen TV of behoorlijk internet,is de maat vol.
Ugh @Geert5,
Totem wordt droevig om dit te lezen, je zou nooit contact moeten opnemen als je al LOVE klant bent bij ons :s
De technische dienst neemt normaal gezien zelf contact met Telenet op indien nodig !
Totem's groeten !
Totem
Bij mij zijn de problemen opgelost. Na inschakelen van ombudsdienst ging het binnen de +/- 10 dagen. Wat je wel hebt, als je ombudsdiest hebt ingeschakeld, mogen ze jou telefonisch helemaal niet verder helpen...