annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

problemen vast internet

Topic gestart op: 10-01-20 18h15

Antwoorden: 18 antwoorden

pieter_vde
Gewaardeerd verkenner

problemen vast internet

Beste,

Sinds 27 december hebben wij geen vast internet thuis. Orange heeft die dag op eigen initiatief modem komen vervangen, en sindsdien helemaal geen internet!!

Na dagelijks te bellen heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer het internet werkt!

Heeft hier nog volg problemen mee gehad? Elke keer weer krijg ik een ander antwoord bij de technische dienst... en het zou een heel complex probleem zijn.... Duurt ook al meer als 14 dagen.

Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
Cdt24801
Wijze
Wijze

@pieter_vde 

Sorry neen, ik heb iets gelijkaardigs nog niet vernomen. Ik denk dat je best de klantendienst blijft lastigvallen tot er een oplossing komt. En vergeet niet om een compensatie voor de geleden schade te vragen, want de factuur zullen ze wel niet vergeten ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


pieter_vde
Gewaardeerd verkenner

heb de klantendienst al elke dag gebeld, maar word daar van het kastje naar de muur gestuurd, word je ook niet bepaald vrolijk van.

Denk dat als ze mij nu de factuur sturen dat ik deze aangetekend ga protesteren, krijg ook niet de diensten waarvoor ik betaal.

Telkens je belt naar de klantendienst, hang je eerst ook bijna min 20min naar een leuk wachtmuziekje te luisteren!! echt tof!

 

heb het er bijna mee gehad...

Geert5
Aspirant verkenner

Hier dezelfde problemen.

Vandaag kreeg kreeg ik de melding dat ik Telenet zelf maar moest contacteren ivm een test van de kabel.(technische dienst)

Dat heb ik dan ook gedaan en ineens mijn abonnement laten overnemen door Telenet.

Ik heb het gehad met Orange.

3 maal een technieker langs geweest en niets opgelost !!!!!!!!

Na een maand geen TV of behoorlijk internet,is de maat vol.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hier dezelfde problemen.

Vandaag kreeg kreeg ik de melding dat ik Telenet zelf maar moest contacteren ivm een test van de kabel.(technische dienst)

Dat heb ik dan ook gedaan en ineens mijn abonnement laten overnemen door Telenet.

Ik heb het gehad met Orange.

3 maal een technieker langs geweest en niets opgelost !!!!!!!!

Na een maand geen TV of behoorlijk internet,is de maat vol.

Ugh @Geert5,

Totem wordt droevig om dit te lezen, je zou nooit contact moeten opnemen als je al LOVE klant bent bij ons :s

De technische dienst neemt normaal gezien zelf contact met Telenet op indien nodig !

Totem's groeten !

Totem

0 pluimen
pieter_vde
Gewaardeerd verkenner

Bij mij zijn de problemen opgelost. Na inschakelen van ombudsdienst ging het binnen de +/- 10 dagen. Wat je wel hebt, als je ombudsdiest hebt ingeschakeld, mogen ze jou telefonisch helemaal niet verder helpen...

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen