Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-22 17h42
Antwoorden: 10 antwoorden
hallo ik heb een access point in de tuin geplaatst via POE.
nu kan ik niet verbinden hiermee, kan ip adres niet ophalen is de foutmelding.
ik heb contact gehad met tp link en daar werd mij verteld dat ik de siligence modem in bridge moet zetten omdat ik een tp link router gebruik.
gedaan maar geen verandering.
wat ik ook raar vind is dat ik het mac adres van de access point niet terugvind in de client lijst op mijn router, normaal zou dit er toch moeten tussenstaan?
alvast bedankt
Mischien stomme vraag, maar hoe kan ik mijn pc verbinden met de ap als deze maar 1 aansluiting heeft?
Lijkt me alleen draadloos mogelijk maar dit lukt niet omdat ik geen verbinding kan maken.
Nu zit ik opnieuw in de clients lijst op mijn router en de ap is nergens terug te vinden, maar is wel verbonden met de router?
De kabel van die ene aansluiting efkens uit nemen. Dan heb je die aansluiting om met je pc te verbinden en als access point te configureren
Daarna kun je die terug verbinden met de router @west
Maar dan gaat de stroom er toch af?
Net toch maar geprobeert rechtstreeks op de ap en op de poe injector. Beide zonder resultaat...
Heb je er geen power adapter bij ?
Indien niet zie eens in de documentatie naar welk ip adress je moet navigeren
Opgelost, kon nu opeens wel draadloos verbinden en zo in de instellingen.
Geen idee hoe ineens of wat ik anders gedaan zou hebben.
Bedankt