Internet
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Glennb
Aspirant scout

Geen internet, wel digitale tv

Kan het dat er storingen zijn met Orange internet valt heel vaak weg heb al alles geprobeerd staat een @ op de modem die pinkt soms voor de rest brand alles 

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Veteraan genezer

Re: Geen internet, wel digitale tv

@Glennb het zou kunnen dat er een storing is in uw omgeving. Maar hoe lang is dit probleem al ? Het kan zijn dat u tv kan kijken via de kabel zonder digitale tv. Heeft u de modem al eens gereset helemaal? 

0 pluimen
VDB
Rekruut scout

Bij ons net hetzelfde, we kunnen geen 5 minuten na elkaar op het internet. Ook al alles geprobeerd inclusief nieuwe modem. Volgens Orange is er een "incident" in regio 9000 waardoor meerdere klanten internetproblemen zouden hebben. Ik hoop dat het snel opgelost geraakt.

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Kan het dat er storingen zijn met Orange internet valt heel vaak weg heb al alles geprobeerd staat een @ op de modem die pinkt soms voor de rest brand alles

Ugh @Glennb,

We kampten toen met een incident zoals vermeld door @VDB. Intussen zou alles in orde moeten zijn. Onze excuses voor het ongemak alvast!

Mocht je nog hinder ondervinden, laat zeker een rookseintje achter!

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
krwi1967
Aspirant verkenner

Beste ,

ik heb ook al verschillende berichten verstuurd en kamp met

het zelfde probleem ..

ik kan niemand bereiken , maar krijg wel sms .. een technieker komt langs ??

waarvoor ?? bel 5000 anders 99 euro ?? 

TV werkt , enkel gn internet .. mn wifi kan wel het kanaal ontvangen maar er is gn internet ..

is het daarvoor dat er een technieker langs komt ??

mn gegevens klant 1.4986528 ...

thx 

0 pluimen
Cdt24801
Veteraan genezer

@krwi1967

Je zegt dat je niemand kan bereiken ... Heb je al eens contact gemaakt via Twitter of facebook? Dat werkt doorgaans sneller en vlotter dan 5000 leert de ervaring ...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen