annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Openen van poorten

Topic gestart op: 09-06-19 21h51

Antwoorden: 8 antwoorden

Cutthroat
Aspirant scout

Openen van poorten

Ik wil poorten openen op mijn tcg300 maar met een extern programma geven deze aan alsof ze nog gesloten zijn

Labels (3)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Cutthroat  Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cutthroat  en bent u ingelogd geweest in de modem zelf? Kan u eens een screenshot sturen of de stappen geven wat u gedaan heeft. Eventueel ook wat meer uitleg waarom en welke poorten er open zouden moeten gaan . Heeft u ook internet via de modem rechtstreeks of gebruikt u nog een eigen router. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cutthroat
Aspirant scout

ik wil de poorten openen voor apex legends op ps4 mijn game heeft last van lag en loopt slecht ben door verwezen door ea support om TCP:80, 443, 9960-9969, 1024-1124, 3216, 18000, 18120, 18060, 27900, 28910, 29900
UDP: 1024-1124, 18000, 29900, 37000-40000 te openen en dan nazien of mijn probleem opgelost is 

ik kan maar max 10 poorten openen dus kan ze niet allemaal doen 

ik heb zelf ingelogd in mijn tcg300 en geprobeerd om bepaalde van deze poorten te openen maar na een check via PFPortChecker tonen deze nog allemaal gesloten aan 

ik heb internet via deze modem zelf

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cutthroat  dat zijn genoeg poorten voor een game te spelen maar je kan er inderdaad maar 10 openen tegelijk. Vraag mij af of dit wel de echte oplossing is. Want u kan ook altijd eens proberen om het NAT type aan te passen voor een beter ervaring van de game. Ook UPnP aanzetten is een vereiste als men het NAT type aanpast. Dus kijk op de ps4 welk nat type u heeft en pas het aan en zelf denk ik dat het probleem dan opgelost is maar ben natuurlijk niet zeker. Maar dit gaat een betere manier zijn dan al de poorten te openen die maar beperkt open kunnen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen