Jouw community
Welkom bij Orange Tribe, de community van Orange. Lees onze tips en tricks voor het gebruik van de community en bekijk onze algemene gebruiksvoorwaarden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
CandiceV
Aspirant genezer

Aan de slag met Tribe?

Heb je een vraag of een probleem?

1. Begin altijd met zoeken naar een antwoord op het forum vooraleer je zelf een vraag stelt. Misschien heeft iemand hetzelfde probleem reeds gemeld? Dan vind je onmiddellijk een oplossing.
  2. Niets gevonden? Stel je vraag en leg duidelijk uit wat je probleem is. De community zal je helpen en je vraag beantwoorden.
  3. Wees een actieve Triber! Kijk naar bestaande vragen, misschien  heb jij de oplossing op iemand anders zijn vraag? Het is een goede manier om met andere kennis te maken en nieuwe badges te winnen.
  4. Tribe is er voor jullie, dus hou het vriendelijk en respecteer de regels en afspraken van de community.

Hoe dan ook, wees niet bang, er is altijd iemand om je te helpen! Smiley Knipoog

Candice

Labels (2)
5 ANTWOORDEN 5
kennyvanloock
Gewaardeerd verkenner

Re: Aan de slag met Tribe?

Beste

Is er overzicht van de doelstellingen om te stijgen in rang (scout-verkenner-genezer-...)?

Alvast bedankt!!

Cdt24801
Aspirant sjamaan

@kennyvanloock  schreef:

Beste

Is er overzicht van de doelstellingen om te stijgen in rang (scout-verkenner-genezer-...)?

Alvast bedankt!!

Dat zal uiteraard wel bestaan maar ik denk niet dat ze dat aan onze neus gaan hangen. Trouwens, dat maakt het geheel toch ook spannender, doe gewoon uw ding en wordt plots verrast!

Moest je alles mooi op voorhand kunnen uitstippelen is de fun er gauw af denk ik.

Trouwens, ik denk niet dat het een eenvoudige berekening gaat zijn: men houdt met ALLES rekening: aanwezigheid, lezen, antwoorden, zelf nieuw items posten, pluimen geven en pluimen krijgen, oplossingen aanreiken, minimale doorlooptijd per rang, enz ... En als er dan nog eens ponderaties aan vast hangen is het helemaal niet te volgen Smiley Tong

Laat u gewoon verrassen, net als ik (en de meeste anderen denk ik wel) doe Smiley Erg vrolijk

Cdt24801
Aspirant sjamaan

@kennyvanloock

Trouwens, je hebt niet enkel de rangen scout, verkenner, genezer en sjamaan, er zijn bij elke rang ook nog eens verschilende niveau's te doorspartelen:

• De eerste is uniek, iedereen begint als rekruut scout. Dat is de enige scoustrang en de enige rang die als specifiek niveau "rekruut" heeft.
  • Vrij vlot kun je Verkenner worden. Eerst als aspirant.
  • Tweede niveau is Gewaardeerde.
  • Volgendse niveau is Ervaren.
  • Daarop volgt dan Veteraan
  • En tenslotte Leidende.

Eenmaal een hogere rang behaald herbeginnen de tussenliggende niveau's. Althans, dat vermoed ik, want er is nog niemand tot in de hoogste regionen doorgestoten. Wie weet staan daar ook nog nieuwe niveau's te wachten...

Wait and see zou ik zeggen Smiley Erg vrolijk

kennyvanloock
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 

Bedankt voor jou antwoord! 

Ik stelde de vraag omdat “van status wijzigen” een van de missies is van het Thank you-programma.

Als prepaid klant is dit een van de enige mogelijke doelen die ik kan bereiken, maar we zullen het dan wel ontdekken als het zo ver is.

groetjes

Cdt24801
Aspirant sjamaan

@kennyvanloock  schreef:

@Cdt24801 

Bedankt voor jou antwoord! 

... knip ...

Als prepaid klant is dit een van de enige mogelijke doelen die ik kan bereiken, maar we zullen het dan wel ontdekken als het zo ver is.

groetjes

Van waar haal je dat? Uw activiteiten (en dus ook uw verhogingen in rang) hier op de Tribe staan volledig los van uw foon en wat ge ermee doet.

Het klopt dat er missies zijn in de klantenzone waarmee je badges kunt verdienen die puur gerelateerd zijn aan uw foon en wat ge ermee doet, maar die missies staan helemaal los van uw verdiensten (grrot woord, oeps) hier op Tribe.

Het is inderdaad ook wel zo dat uw verhogingen in rang hier op Tribe blijkbaar ook aanleiding geven tot een badge in uw Thank You zone. Zelf heb ik daar nog niks van gezien, maar het systeem is nog volop aan het opstarten met hier en daar een kink in de kabel, dus gewoon afwachten zou ik zeggen.

Leden met de meeste pluimen