Jouw community
Welkom bij Orange Tribe, de community van Orange. Lees onze tips en tricks voor het gebruik van de community en bekijk onze algemene gebruiksvoorwaarden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Al 15jaar klant😅

Al 15 jaar klant en nu pas deze comunitie gevonden handig al deze tip al eventjes vlug een paar topix overlopen hoe zeggen ze dit samen staan we sterk 💪 voor een sterk merk bedankt alvast en hopelijk kunnen we elkaar helpen 

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
Highlighted
Ervaren sjamaan

Re: Al 15jaar klant😅

Heel fijn dat je de weg dan toch hebt gevonden @Anthonydelaere . Ontdek zeker hoe het allemazal werkt hier en moest je vragen hebben stel zeker geen enkel probleem. Moest je al bepaalde onderwerpen willen weten zoek ze eens door met de handige zoekfunctie.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Anthonydelaere 

Dat je hier niet veel vroeger terecht bent gekomen is heel normaal hoor: je bent reeds 15 jaar klant maar Tribe blaast momenteel pas zijn tweede kaarsje uit ...😉

Highlighted
Gewaardeerde genezer

Welkom en heel veel leesgenot!

Eigenlijk bij een nieuwe klant meteen het Tribe adres meegeven.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Josette  schreef:

Welkom en heel veel leesgenot!

Eigenlijk bij een nieuwe klant meteen het Tribe adres meegeven.

Goeie tip !

Highlighted
Ervaren verkenner

Idd, ik wist ook helemaal niet dat er een tribe bestond, toevallig ontdekt bij de badges na 1,5 jaar 😄

Highlighted
Leidende sjamaan

@Alper9000  schreef:

Idd, ik wist ook helemaal niet dat er een tribe bestond, toevallig ontdekt bij de badges na 1,5 jaar 😄

Ik weet eigenlijk niet meer hoe ikzelf hier terecht gekomen ben .. Het was ook toevallig dat wel, maar hoe het juist zat weet ik niet meer ... Die badges, dat bestond toen nog niet ...

Highlighted
Aspirant genezer

Ik denk dat er een gratis nummer is dat je een sms kunt sturen om je loyaliteit op Orange te bevestigen. Ik deed dit in de FR versie van de Orange website en het werkte. Ik moest LOYAL naar 8790 sturen. Ik weet niet of het hetzelfde is voor de NL website ...

Highlighted
Ervaren verkenner

@Superbonbon hallo, als ik dat stuurt krijg ik volgende sms: Info Orange Thank You. Je bent al Orange-klant sinds 2018-04-05. Orange Thank You, ons getrouwheidsprogramma bedankt je voor je vertrouwen.

Dus eigenlijk zeggen ze gewoon hoe lang je al klant bent. 

Greets 

Highlighted
Leidende sjamaan

@Alper9000  schreef:

@Superbonbon hallo, als ik dat stuurt krijg ik volgende sms: Info Orange Thank You. Je bent al Orange-klant sinds 2018-04-05. Orange Thank You, ons getrouwheidsprogramma bedankt je voor je vertrouwen.

Dus eigenlijk zeggen ze gewoon hoe lang je al klant bent. 

Greets 

Gewoon leuk om te weten, toch?😉

Leden met de meeste pluimen