annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verbruik vast internet en lage upload

Topic gestart op: 12-02-20 16h19

Antwoorden: 16 antwoorden

misterm
Aspirant verkenner

verbruik vast internet en lage upload

Hallo ik ben nu ongeveer 3 maand klant bij Love Duo van orange en ik ben heel tevreden over de diensten.Waar ik wel een probleem mee heb is dat ik nog ALTIJD geen verbruik kan zien van mijn vast internet.Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met de klantendienst en ook via twitter,maar daar krijg ik elke keer dezelfde uitleg.Hoe kan het dat jullie het verbruik niet kunnen tonen,terwijl jullie wel degelijk meten (vorige maand zat ik op smallband).Dit is zoals rijden met een auto en geen brandstofmeter hebben.

Ook heb ik de laatste 2 weken last van een zeer lage upload (4Mbit ) max,terwijl er aan mijn kant niets is veranderd.Dit alles is gemeten met de kabel geen wifi.

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
Schumi_wk
Veteraan verkenner

@Totem 

Dan is het toch des te jammer dat ik al meer dan een dag kijk op hetzelfde scherm...

1.png

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Schumi_wk 

Is dat uw klantenzone? Via de PC?

Ik heb dat zelf ook even getest en het gaat weliswaar iets trager dan normaal, maar het functioneert wel...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Schumi_wk
Veteraan verkenner

@Cdt24801 

Dit is hetgeen ik zie, heb dit geprobeerd op Windows10 met Opera als op Ubuntu 19.10 met Firefox en telkens zie ik dit resultaat. Ik heb misschien mijn beveiligingen iets extra staan maar dit zou gewoon niet mogen, jammer genoeg. 

 

Edit: heb nogmaals geprobeerd met Windows10 en Edge en zelfde probleem. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Schumi_wk 

Heel vreemd. Ik heb net zelf nogmaals geprobeerd, Win7 64 bit, Firefox. Geen enkel probleem. Alle pagina's laden normaal.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Schumi_wk 

Ik zou zeggen stuur uw screenshot eens door naar het webcare team via messenger. Niet geschoten is altijd mis.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen