Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-04-20 10h23
Antwoorden: 1 antwoord
Hoi
ik heb al een mobiel abonnement en zou nu Love pack van vriendin op mijn naam willen zetten.
Hoe gaat dit in zijn werk, wat kost dat en hoe lang zou dat duren?
Heb gezocht op website en vind nergens iets van prijzen, ook nergens voorwaarden ivm overname
alvast bedankt
@pvandebroeck je zal hiervoor een overname document moeten invullen. De overname kost je niks enkel wat tijd om geduld te hebben tijdens de verwerking.
Heb eens gezocht maar zie enkel een overname van een gsm nummer.
https://www.orange.be/nl/form/je-abonnement-overdragen
Ben niet zeker of je dat moet gebruiken. Het is namelijk zo als je diensten over wil nemen je ook het gsm nummer over pakt op jou naam. Dat is omdat je Love diensten er aan gekoppeld zijn. Moest je dat niet willen het gsm nummer overnemen dan zou ik eens contact nemen met de klantendienst ( 5000 ). Zij zullen je enige uitleg kunnen geven wat het beste te doen. Moest het door drukte te lang wachten zijn kan je ook via het Webcare teazm sturen , Messenger of Twitter , en zij zullen je een antwoord geven.