- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Waar vind ik de gedetailleerde factuur van mijn vaste lijn?
Hallo Tribe,
Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".
Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.
Groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo Tribe,
Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".
Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.
Groetjes
Ugh @Jorik,
Je gedetailleerde factuur van je vaste lijn vind je op je klantenzone:
Tabblad " Mijn Facturen" → Download → Mijn factuuranalyse
Klik op fixed phone details
Opgelet !
Je factuur voor je vaste telefoon begint op de eerste dag en eindigt op de laatste dag van de maand. Het totale bedrag verschijnt op de volgende factuur.
Met andere woorden je Orange factuur bevat oproepen van de maand die geëindigd is VOOR de start van de facturatieperiode van die factuur
Vrij ben je in je dromen
🏹 Totems Groet 🏹
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo Tribe,
Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".
Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.
Groetjes
Ugh @Jorik,
Je gedetailleerde factuur van je vaste lijn vind je op je klantenzone:
Tabblad " Mijn Facturen" → Download → Mijn factuuranalyse
Klik op fixed phone details
Opgelet !
Je factuur voor je vaste telefoon begint op de eerste dag en eindigt op de laatste dag van de maand. Het totale bedrag verschijnt op de volgende factuur.
Met andere woorden je Orange factuur bevat oproepen van de maand die geëindigd is VOOR de start van de facturatieperiode van die factuur
Vrij ben je in je dromen
🏹 Totems Groet 🏹
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bedankt voor de toelichting, maar ik krijg momenteel volgende foutmelding (zowel op mijn huidige factuurperiode, als de vorige facturen):
Temporarily Unavailable The website that you're trying to reach is having technical difficulties and is currently unavailable. We are aware of the issue and are working hard to fix it. Thank you for your patience.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bedankt voor de toelichting, maar ik krijg momenteel volgende foutmelding (zowel op mijn huidige factuurperiode, als de vorige facturen):
Temporarily Unavailable The website that you're trying to reach is having technical difficulties and is currently unavailable. We are aware of the issue and are working hard to fix it. Thank you for your patience.
Ugh @Jorik,
Krijg je nog steeds dezelfde foutmelding, gewaardeerd verkenner?
Dapperheid is je angsten overwinnen
🏹 Totems Groet 🏹
