Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-12-22 14h09
Antwoorden: 1 antwoord
Sedert einde oktober 2022 is mijn gemiddelde snelheid van mijn Flybox 4G +/- 4mbps download en upload is hoger +/- 10mbps. Te traag dus om nog te streamen, beeld loopt vaak vast bij kijken in HD. De afgelopen 5 jaar nooit problemen mee gehad maar plots begonnen einde oktober. Flybox gereset, geen resultaat. Gebeld naar klantendienst Orange; ze hebben mijn profiel gereset. Geen resultaat. Flybox veranderd van plaats: geen resultaat. Zou mij eerste generatie flybox verouderd kunnen zijn? Alhoewel mijn 4G snelheid met mijn Orange sim gsm ook amper 4mbps bedraagt. Ik woon in Hasselt (4km buiten het centrum).
Nog personen met dezelfde klachten, of kan ik beter overschakelen naar glasvezel (Proximus?)
Dus eigenlijk wat je al zegt je 4G verbinding op die plaats is slechter geworden in de afgelopen tijd. Maar heb je er ook eens aan gedacht dat er werken kunnen zijn of dat er een algemeen probleem is in die hoek van Hasselt ?
Je zou dus de klantendienst nog eens aan de lijn moeten krijgen of je kan ze op Messenger sturen dat er toch iets aan de hand is daar met de mobiele data. Ze kunnen dit door geven naar betrokken diensten en die kijken dat dan na.
Overschakelen kun je altijd natuurlijk als je denkt dat het daar beter gaat gaan maar het gras is zeker niet groener en vooral daar niet. En ook al hebben ze nu glasvezel het is er echt nog niet beter hoor.