Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-02-23 15h28
Antwoorden: 7 antwoorden
Ik constateer dat sinds enkele weken ik vaak problemen heb met 4G en/of bellen. Op willekeurige momenten werkt geen van beide. Mijn vriendin ervaart op dat moment dezelfde problemen (ook Orange).
Bijn rondvraag op het online buurtplatform zijn er blijkbaar nog velen met hetzelfde.
Ik heb gebeld naar de klantendienst en men zei me dat dit probleem veroorzaakt wordt door werken/problemen met een mast in onze buurt sinds 30/01. Dit zou verholpen worden op 12/02. Andere buren zeiden met dat ze data als 13/02 of 15/02 hadden gekregen.
Het tijdsbestek van deze problemen en omvang lijken met toch absurd lang en groot. Ik vraag mij dan ook af in welke mate Orange tegemoet zal komen voor deze problemen? Ik ben zelf zelfstandige en ben dus niet meer telefonisch bereikbaar. En dit voor ongeveer 2 weken!
Ik verwacht een adequate compensatie van Orange.
Ja want werken horen er nu eenmaal bij voor de werking van dingen beter te maken.
Dat je er hinder van ondervindt is vervelend ja dat kan ik me voorstellen maar door dat jij elke maand je provider betaald kunnen zij wel deze verbeteringen uitvoeren.
Als ze dit in mijn regio doen en ik ben hierdoor slecht bereikbaar of eender wat dan is dat iets wat ik erbij neem. Verwacht mij wel aan dit soort dingen dat ze ooit eens komen.
Maar zoals ik al zei je dient eigenlijk de klantendienst te contacteren en daar je vraag te stellen. Persoonlijk zit er nooit mee in als het internet de tv of de gsm uit ligt door werken of een panne. Die dingen kunnen nu eenmaal voorvallen , vervelend maar niet onoverkomelijk.
Ja ik heb gelezen je hebt een zaak te runnen maar daar kan een panne of werken weinig aan veranderen jammer genoeg.
Patrick, ik deel volledig uw mening dat er werken moeten gebeuren of er soms eens problemen zijn. Echter is 2 weken compleet disproportioneel.