annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4G en telefoneren werkt niet sinds enkele weken.

Topic gestart op: 10-02-23 15h28

Antwoorden: 7 antwoorden

tailde
Gewaardeerd verkenner

4G en telefoneren werkt niet sinds enkele weken.

Ik constateer dat sinds enkele weken ik vaak problemen heb met 4G en/of bellen. Op willekeurige momenten werkt geen van beide. Mijn vriendin ervaart op dat moment dezelfde problemen (ook Orange).
Bijn rondvraag op het online buurtplatform zijn er blijkbaar nog velen met hetzelfde.

Ik heb gebeld naar de klantendienst en men zei me dat dit probleem veroorzaakt wordt door werken/problemen met een mast in onze buurt sinds 30/01. Dit zou verholpen worden op 12/02. Andere buren zeiden met dat ze data als 13/02 of 15/02 hadden gekregen.

Het tijdsbestek van deze problemen en omvang lijken met toch absurd lang en groot. Ik vraag mij dan ook af in welke mate Orange tegemoet zal komen voor deze problemen? Ik ben zelf zelfstandige en ben dus niet meer telefonisch bereikbaar. En dit voor ongeveer 2 weken!

Ik verwacht een adequate compensatie van Orange.

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@tailde 

Ja want werken horen er nu eenmaal bij voor de werking van dingen beter te maken. 

Dat je er hinder van ondervindt is vervelend ja dat kan ik me voorstellen maar door dat jij elke maand je provider betaald kunnen zij wel deze verbeteringen uitvoeren. 

Als ze dit in mijn regio doen en ik ben hierdoor slecht bereikbaar of eender wat dan is dat iets wat ik erbij neem. Verwacht mij wel aan dit soort dingen dat ze ooit eens komen. 

Maar zoals ik al zei je dient eigenlijk de klantendienst te contacteren en daar je vraag te stellen. Persoonlijk zit er nooit mee in als het internet de tv of de gsm uit ligt door werken of een panne. Die dingen kunnen nu eenmaal voorvallen , vervelend maar niet onoverkomelijk.

Ja ik heb gelezen je hebt een zaak te runnen maar daar kan een panne of werken weinig aan veranderen jammer genoeg.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
tailde
Gewaardeerd verkenner

Patrick, ik deel volledig uw mening dat er werken moeten gebeuren of er soms eens problemen zijn. Echter is 2 weken compleet disproportioneel.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@tailde 

Tja daar kunnen wij weinig aan doen en veranderen. 

Maar de klantendienst kan je hierin te woord staan. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen